Перегляд за Автор "Голубьонкова, О.О."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні методи оцінки ефективності маркетингової діяльності вищого навчального закладу(2015) Голубьонкова, О.О.; Маштакова, І.О.Сучасний заклад вищої освіти це не тільки освітня установа, це також підприємство, що здійснює ринкову діяльність. Серед основних видів діяльності є ті, що притаманні лише освітнім установам: навчальна, науково-дослідна діяльність, але більшість – суттєво ринкові: маркетингова, економічна, господарська.
- ДокументБенчмаркінг як засіб підвищення ефективності сучасних освітніх технологій(2013) Трішин, Ф.А.; Калітка, Т.М.; Голубьонкова, О.О.
- ДокументЗмістовне проектування нових продуктів (на прикладі ігристого вина)(2015) Брайко, М.Г.; Голубьонкова, О.О.У рамках розробки нового ігристого вина для молодих людей у віці від 18 до 22 років (проект «КЮВЕ Академія», що проводиться ОНАХТ у співробітництві з Одеським заводом шампанських вин) студенти – учасники проекту (маркетологи, винороби, товарознавці) сформували значеннєві гілки для продукту «Ігристе вино».
- ДокументЗовнішній рейтинг як важлива іміджева складова ВНЗ(2013) Трішин, Ф.А.; Голубьонкова, О.О.; Буняк, О.В.
- ДокументМаркетинг взаємовідносин як шлях отримання ключових компетенцій(2013) Голубьонкова, О.О.Перед закладами вищої освіти стоїть актуальне завдання – підготовка компетентних фахівців. Проте самотужки виконати таке завдання неможливо, необхідна тісна співпраця через партнерські відносини.
- ДокументМетодика формулювання оптимальної теми дипломної роботи(2014) Мардар, М.Р.; Голубьонкова, О.О.Дипломна робота є логічним завершенням навчання у вищому навчальному закладі, квінтесенцією отриманих знань, умінь та навичок. Першим кроком є визначення об’єкту проектування. Доцільним є те підприємство, галузь, за яким студент виконував випускну бакалаврську роботу або курсову роботу чи проходив практику. Обізнаність з діяльністю підприємства дозволить ефективніше працювати над дипломною роботою.
- ДокументРозвиток креативності як фактор підготовки компетентного спеціаліста(2014) Голубьонкова, О.О.; Мардар, М.Р.; Брайко, М.Г.Одним з важливих завдань сучасної освіти є підготовка свідомої особистості з високим рівнем культури і духовності, спроможної самостійно приймати нестандартні рішення, творчо мислити, гнучко реагувати на зміни обставин і самій їх творити. Творче мислення або креативність – є найбільш високоорганізованим видом діяльності людини.
- ДокументСучасні технології для підвищення якості навчання(2015) Голубьонкова, О.О.Глобальні зміни, що відбуваються в українському суспільстві та у світі загалом, потребують інноваційних підходів до технологій навчання. Найзатребуванішою проблемою сьогодні є проблема залучення студента до процесу опанування необхідних професійних знань та навичок. Тому технології навчання, що використовуються, повинні не лише спонукати до ознайомлювання та засвоєння інформації, а й створювати певні навички.
- ДокументУчасть у конкурсах та конференціях як технологія самостійної навчальної роботи(2016) Голубьонкова, О.О.; Брайко, М.Г.Модель сучасного освітнього процесу – це певні субнапрямки в межах певної спеціальності, що об’єднують навколо викладача ініціативну групу студентів. За умов доступності великої кількості інформації та вмінь студентів знаходити її, роль викладача лише як транслятора є досить застарілою. Сформувати необхідні компетенції можливо шляхом навчання студентів мислити вільно, без обмежуючих стереотипів.
- ДокументФорма та зміст опорного конспекту лекцій(2015) Голубьонкова, О.О.; Брайко, М.Г.Сьогодні суттєво підвищуються вимоги суспільства до якості вищої освіти, кардинально оновлюються технології навчання, загострюється конкурентна боротьба на ринку освітніх та наукових послуг. У зв’язку із зазначеними обставинами особливого значення набуває проблема якості освіти, цілеспрямоване управління якою забезпечує досягнення необхідних показників. Паралельно йде інтенсивний пошук і нових форм навчально-методичного забезпечення навчального процесу.
- ДокументІнноваційні методи просування послуг на ринок(2015) Голубьонкова, О.О.; Пащенко, Ю.Ю.Усе складніше стає рекламувати туристичні послуги та туристичні агенції, збільшується кількість необхідних фінансових ресурсів, людських зусиль для залучення клієнтів і продажу туристичного продукту. Виникає необхідність в комплексному підході до реклами туристичного бізнесу.