Перегляд за Автор "Галіченко Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування стратегічних рішень з розвитку бренду як послуга агентства онлайн-реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Галіченко ВікторіяМетою кваліфікаційної роботи є розробка стратегічних рішень для бренду PETROPOL, які забезпечать його конкурентоспроможність на ринку. Об’єкт дослідження – процес формування та розвитку винного бренду. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних та прикладних аспектів брендингу вина. У роботі були розглянуті теоретико-методологічні аспекти брендингу, досліджена специфіка формування бренду вина, визначені тренди на ринку консалтингових послуг з брендингу в Україні та Молдові, розглянута маркетингова діяльність агентства 4Limes, наведена характеристика виноробні PETROPOL, досліджені фактори її макро- та мікросередовища, розроблений комплекс маркетингових рішень щодо брендингу виноробні PETROPOL у співпраці з агентством 4Limes. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, карти позиціонування, карти емпатії, модель ціннісної пропозиції за А. Остервальдером, комплекс маркетингу 5Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети та завдань у роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування та розвитку винного бренду на основі сучасних інструментів брендингу. Набули розвитку: • методика визначення за допомогою PESTEL-аналізу макрофакторів та їх впливу на виноробну галузь України та на діяльність виноробні PETROPOL, що дало змогу визначити стратегічні рішення для розвитку виноробні; • методика визначення критеріїв та побудови карти позиціонування конкурентів виноробні PETROPOL, що дало змогу спрогнозувати власну конкурентну позицію виноробні на ринку та визначити мотиви позиціонування; • підхід до створення ідентичності бренду з урахуванням унікальних особливостей регіональної виноробної продукції, що базується на картах емпатії споживачів та моделі ціннісної пропозиції, що дозволило запропонувати виноробні проекти логотипу, концепцію лінійок вин та візуалізації етикеток. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства 4Limes для виноробні PETROPOL з метою формування та розвитку бренду PETROPOL Довідка про впровадження результатів дослідження наукової роботи за темою «Формування стратегії розвитку бренду виноробні РETROPOL» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту щодо практичного інтересу роботи та часткового впроваджені у виробництво протягом 2024-2025 р. на безфінансовій основі.
- ДокументФормування стратегії розвитку бренду виноробні PETROPOL(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Галіченко ВікторіяКваліфікаційна робота на тему «Формування стратегії розвитку бренду виноробні PETROPOL» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 116 сторінок, з них 104 сторінки основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 13 таблиць, 4 додатка; список використаних джерел складається із 52 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз сучасних трендів позиціонування і дизайну вина та розробка сутності й візуальних атрибутів винної продукції бренду PETROPOL. Об’єкт дослідження – брендинг вина. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних та практичних аспектів брендингу вина виноробні PETROPOL. У роботі розглянуто теоретичні аспекти та сучасні світові тренди брендингу вина. Проведений аналіз поточного стану і наявних ресурсів виноробні PETROPOL, а також розроблено для неї модель 5-ти рівнів товару за Котлером. У роботі також проведений аналіз факторів макро- та мікросередовища. Визначені сучасні тренди позиціонування та дизайну вина в Україні й Молдові. Проведено сегментацію цільової аудиторії бренду та сформовано для перших двох сегментів модель ціннісної пропозиції. Сформульовано стратегічну та маркетингову мету підприємства, а також ряд цілей (товарно-ринкові, цінової політики, політики розподілу, комунікаційні, кадрові). Визначено сутність бренду, місію, стратегії (базову, конкурентну, позиціонування). Розроблено концепції майбутніх трьох лінійок вин бренду, а також запропоновано дизайн етикеток для кожної з них. Для підтримки іміджу виноробні запропоновано івент, концепцією якого є застосування елементів німецької культури, що підкреслює німецьке походження села Петропавлівка.