Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Гагієва Дар'я"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування комплексу маркетингу ТМ «Grande Vallee» в сегменті червоних витриманих вин
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Гагієва Дар'я
    Кваліфікаційна робота на тему «Формування комплексу маркетиингу ТМ «Grande Vallee» в сегменті червоних витриманих вин» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 103 сторінки, з них 97 сторінок основного тексту. Робота містить 6 рисунків, 36 таблиць, 41 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є формування комплексу маркетингу ТОВ «ВІНТРЕСТ» у сегменті червоних витриманих вин. Об’єктом дослідження виступає маркетинг-мікс 4Р (Product, Price, Place, Promotion) при веведенні на ринок та подальшому розвитку тихих вин Предметом дослідження є сукупність теоретико-методологічних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу (товарної, цінової, розподільчої, комунікаційної стратегії) для витриманних тихих вин ТМ «Grande Vallee». У роботі було проведено дослідження теоретичних аспектів маркетинг-міксу тихих вин, зокрема сутності маркетинг-міксу, методичних підходів до формування комплексу маркетингу виноробної продукції та сучасних трендів світового ринку вина. Проведено маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «ВІНТРЕСТ», та аналіз зовнішнього середовища, за використанням PESTEL-аналізу та моделі п’яти конкурентних сил М. Портера, портфельний аналіз ТМ «Grande Vallee» та аналіз маркетинг-міксу основних конкурентів. На основі SWOT-аналізу визначено стратегічні рішення для покращення маркетинг-міксу лінійки витриманих вин ТМ «Grande Vallee», запропоновано розширення асортименту лінійки, проведення акції до Нового року та розіграшу в соціальній мережі, розширити присутність в онлайн-магазинах, збільшити кількість дегустацій.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок