Перегляд за Автор "Волков, В.Е."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМатематична теорія вібраційного горіння(2015) Волков, В.Е.Дослідження процесів вібраційного горіння є актуальними з точки зору вивчення фізико-хімічних та механіко-акустичних процесів в різноманітних паливнях та камерах згоряння, а також з позиції підвищення ефективності технології та техніки спалювання.
- ДокументНечітка логіка та керування складними системами(2015) Волков, В.Е.; Макоєд, Н.О.Розглянуто питання про класифікацію систем як впорядкованих множин структурно взаємозв’язаних та функціонально взаємодіючих елементів будь-якої природи, об’єднаних в цілісний об’єкт, склад та межі якого можна визначити цілями системного дослідження.
- ДокументОсобливості викладання комп’ютерних дисциплін студентам напряму підготовки «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»(2014) Волков, В.Е.Комплекс комп’ютерних дисциплін є основою підготовки кваліфікованого фахівця з автоматизації. Неперервність підготовки інженерів з інформатики, комп’ютерної техніки та сучасних комп’ютерних технологій – це вимога роботодавців, виконання якої безумовно гарантує конкурентоспроможність випускників ОНАХТ на ринку праці.
- ДокументПоліпшення структури і використання електронного науково-методичного забезпечення навчальних дисциплін(2009) Волков, В.Е.; Артьоменко, В.Т.
- ДокументРеструктуризація навчального навантаження в умовах запровадження нового закону України «Про вищу освіту»(2015) Волков, В.Е.Новий Закон України «Про вищу освіту» передбачає зменшення норми максимального навчального навантаження на окремого викладача протягом навчального року до 600 годин. Мета цієї новації є цілком зрозумілою і, з будьякої точки зору, досить привабливою – вона полягає в тому, щоб звільнити час викладача для наукової праці та самовдосконалення.
- ДокументРоль міждисциплінарних зв’язків в запровадженні нового Закону України «Про вищу освіту»(2016) Волков, В.Е.; Макоєд, Н.О.Згідно з новим Законом України «Про вищу освіту» норму максимального навчального навантаження на окремого викладача протягом навчального року зменшено до 600 годин. З одного боку, такий підхід звільнює час викладача для наукової праці та самовдосконалення. Але, з іншого боку, так чи інакше суттєво обмежується загальна кількість годин аудиторної роботи студентів.
- Документ