Перегляд за Автор "Войт, Д. С."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління економічним розвитком регіонів в умовах соціалізації(ОНАХТ, 2020-10-21) Войт, Д. С.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Дисертація присвячена формування теоретико-методологічних та прикладних засад управління економічним розвитком регіону в умовах соціалізації. Систематизовано наукові засади управління економічним розвитком регіонів в умовах соціалізації. Розкрито методологічні аспекти дослідження економічних процесів в умовах децентралізації. Здійснено моніторинг рівня соціально-економічного розвитку України, проведена комплексна оцінка соціально-економічного розвитку регіонів, визначені тенденції регіональної диференціації рівня життя населення. Проаналізовано функціонування сучасних інституцій регіонального економічного розвитку в умовах соціалізації, охарактеризовано ефективність децентралізації, як вагомого інструменту соціально-економічного розвитку регіонів та особливості формування механізмів децентралізації соціально- економічних територіальних систем. Запропоновано моделі управління економічним розвитком регіону в умовах соціалізації, визначено вплив структурних зрушень в економіці на рівень зайнятості населення як базового чинника соціального розвитку регіону, окреслено стратегічні імперативи сталого економічного та соціального розвитку регіону в трансформаційних умовах.
- ДокументФормування маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості(ОНАХТ, 2014) Войт, Д. С.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Дисертацію присвячено поглибленню теоретико-методичних засад та обгрунтуванню практичних рекомендацій з розробки організаційно-управлінських механізмів та інструментів формування і реалізації маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості. Розроблено підхід до формування маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості і механізм управління відносинами харчового підприємства зі споживачами на основі «клієнт-орієнтованої» матричної бізнес-моделі і концепції прецизійного маркетинг-менеджменту, що забезпечує оптимізацію прибутковості виробника і вигід споживачів шляхом поширення маркетингових повідомлень й керуючих акцій, точно спрямованих на конкретного споживача або вузький сегмент ринку. Запропоновано алгоритм проведення маркетингових досліджень асортиментів продукції харчових підприємств та методичні засади оцінки ефективності асортиментної політики харчового підприємства.