Перегляд за Автор "Брайко, М.Г."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗмістовне проектування нових продуктів (на прикладі ігристого вина)(2015) Брайко, М.Г.; Голубьонкова, О.О.У рамках розробки нового ігристого вина для молодих людей у віці від 18 до 22 років (проект «КЮВЕ Академія», що проводиться ОНАХТ у співробітництві з Одеським заводом шампанських вин) студенти – учасники проекту (маркетологи, винороби, товарознавці) сформували значеннєві гілки для продукту «Ігристе вино».
- ДокументРозвиток креативності як фактор підготовки компетентного спеціаліста(2014) Голубьонкова, О.О.; Мардар, М.Р.; Брайко, М.Г.Одним з важливих завдань сучасної освіти є підготовка свідомої особистості з високим рівнем культури і духовності, спроможної самостійно приймати нестандартні рішення, творчо мислити, гнучко реагувати на зміни обставин і самій їх творити. Творче мислення або креативність – є найбільш високоорганізованим видом діяльності людини.
- ДокументУчасть у конкурсах та конференціях як технологія самостійної навчальної роботи(2016) Голубьонкова, О.О.; Брайко, М.Г.Модель сучасного освітнього процесу – це певні субнапрямки в межах певної спеціальності, що об’єднують навколо викладача ініціативну групу студентів. За умов доступності великої кількості інформації та вмінь студентів знаходити її, роль викладача лише як транслятора є досить застарілою. Сформувати необхідні компетенції можливо шляхом навчання студентів мислити вільно, без обмежуючих стереотипів.
- ДокументФорма та зміст опорного конспекту лекцій(2015) Голубьонкова, О.О.; Брайко, М.Г.Сьогодні суттєво підвищуються вимоги суспільства до якості вищої освіти, кардинально оновлюються технології навчання, загострюється конкурентна боротьба на ринку освітніх та наукових послуг. У зв’язку із зазначеними обставинами особливого значення набуває проблема якості освіти, цілеспрямоване управління якою забезпечує досягнення необхідних показників. Паралельно йде інтенсивний пошук і нових форм навчально-методичного забезпечення навчального процесу.