Перегляд за Автор "Бахчиванжи, Л. А."
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументPR-технології як інструмент ефективного просування(2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
- ДокументАгропродовольчий маркетинг в умовах глобальних викликів(2022) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
- ДокументВнутрішній контроль формування і використання власного капіталу в системі управління розвитком підприємницької діяльності сільськогосподарського кооперативу(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Сьогодні в Україні назріла необхідність формування національної кооперативної концепції з метою формування інституційного, організаційного, інвестиційного та інноваційного забезпечення ефективного розвитку сільськогосподарських кооперативів. Характерною особливістю сільськогосподарських виробничих кооперативів, яка відрізняє їх від підприємств інших організаційних форм приватної власності є фінансове забезпечення діяльності кооперативу силами засновників шляхом формування власного капіталу у складі двох частин: неподільного і пайового капіталу. У зв’язку із цим, виникає завдання сформувати таку дієву систему економічного, зокрема внутрішньогосподарського контролю, яка б сприяла раціональному формуванню і використанню власного капіталу, матеріальних, трудових і фінансових ресурсів кооперативу. Однією із найважливіших складових внутрішньогосподарського контролю має стати внутрішній аудит, якому відводиться важлива роль в системі управління розвитком виробничого кооперативу. З огляду на актуальність означеної проблеми здійснене дослідження щодо формування власного капіталу сільськогосподарського виробничого кооперативу «Дружба» Саратського району Одеської області та доцільності впровадження внутрішнього контролю його використання.
- ДокументДистанционное обучение в современной системе высшего образования(2019) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.Проведено исследование, целью которого является обобщение преимуществ и проблем дистанционного обучения, а также разработка направлений оптимального его сочетания с традиционными формами оказания образовательных услуг. Для достижения этой цели был разработан и применен методический инструментарий экономикосоциологического исследования с использованием монографического, абстрактнологического, нормативного, расчетно-конструктивного и других методов.
- ДокументДистанційна практика з елементами on-line навчання як інноваційна форма практичної підготовки маркетологів(2022) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
- ДокументДіджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Формування і розвиток ринкової економіки та відродження підприємництва в аграрному секторі історично співпали з визнанням сільського господарства пріоритетною галуззю в Україні. Основною проблемою підприємницького аграрного сектора стає не стільки організаційна сторона виробництва продукції, а питання здійснення її збуту та пов’язані з цим аспекти: цінова, товарно-збутова, рекламна політика.
- ДокументЗабезпечення ефективності самостійної роботи студентів(2019) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.Самостійна робота студентів відіграє важливу роль у навчальному процесі. Детальне її вивчення дозволить домогтися підвищення ефективності підготовки фахівців, дасть можливість викладачам більш успішно її організовувати в умовах навчального процесу.
- ДокументКапітальні вкладення та їх роль у розвитку малого і середнього аграрного підприємництва(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Перехід на ринкові умови господарювання в аграрному секторі економіки виступив каталізатором розвитку аграрного підприємництва. Однак тривале реформування аграрного сектора економіки України породило цілу низку економічних і фінансових проблем, з якими стикаються в своїй діяльності малі і середні аграрні підприємства.
- ДокументМаркетинговый подход в управлении ассортиментной политикой субъектов предпринимательской деятельности в сфере торговли(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Проведено исследование, целью которого явилось обоснование использования маркетингового подхода в формировании ассортиментной политики предпринимательских структур сферы розничной торговли. Исследование проведено с позиций системного подхода и с использованием комплекса экономико-статистических методов. На основе монографического метода исследуемая проблема изучалась в условиях предприятия сферы торговли – супермаркета «Таврия-В», предметом же исследования явилась предпринимательская деятельность супермаркета в сегменте кондитерского изделия, в качестве которого выбрана зефирная продукция. Предложены рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики торговой компании.
- ДокументМетодические аспекты оценки рисков результатов деятельности перерабатывающих предприятий в сфере внешней торговли(2021) Пармакли, Д. М.; Бахчиванжи, Л. А.; Кулакова, М. Ю.
- ДокументМотивація праці персоналу в системі маркетингового менеджменту аграрних підприємств(2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
- ДокументНавчальна практика як складова забепечення якості вищої освіти(2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
- ДокументНавчальні лабораторiї у реалізації маркетингових досліджень магістрів(2022) Долинська, О. О.; Бахчиванжи, Л. А.; Крук, А. К.
- ДокументОптимальна модель вищої освіти в Україні в умовах глобалізації ринку освітніх послуг(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
- ДокументПерспективи маркетингу туристичних послуг в Україні(2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.Маркетингова діяльність на туристичному ринку реалізується за рахунок комплексу методів та інструментів, які передбачають дослідження потреб та переваг цільових груп з метою подальшої розробки релевантного туристичного продукту та здійснення комунікаційного впливу на думки споживачів. Актуальність дослідження управління маркетинговою діяльністю в туризмі зумовлена складністю і невирішеністю ряду проблем. В роботі запропоновано чотири практичні інструменти, які допоможуть скласти стратегічний маркетинговий план щодо просування туристичної пропозиції та досягти поставлених цілей по збільшенню доходів до 2022 року.
- ДокументРозвиток маркетингового середовища аграрних підприємств(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища. В умовах існуючої на ринку активної конкуренції за споживача успішна підприємницька діяльність можлива лише за умови комплексного використання всіх маркетингових заходів в їх оптимальному співвідношенні.
- ДокументРозвиток маркетингового середовища аграрних підприємств(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища.
- ДокументСовершенствование практической подготовки студентов образовательно-профессиональной программы «Предпринима-тельство в сфере производства, торговли и услуг» на основе компетентностного подхода(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.; Значек, Р. Р.Цель данного исследования - обоснование приоритетных направлений совершенствования практической подготовки выпускников и приобретения ими профессиональных компетентностей в сфере предпринимательской деятельности. Для достижения поставленной цели использованы результаты социально-экономических наблюдений и инструментарий анкетного опроса.
- ДокументСтан та перспективи експортно-імпортних відносин та інвестиційного співробітництва України і Китаю в аграрній сфері(2019) Бахчиванжи, Л. А.; Бахчиванжи, В. В.; Барбінягра, О. М.Сучасні глобалізаційні виклики і загрози активізували і загострили конкурентну боротьбу на продовольчих ринках. Сьогодні вимагаються спільні зусилля провідних аграрних держав світу для вирішення продовольчої проблеми. У складі цих держав достойну позицію займають Китай та Україна, як країни з потужним земельним і людським потенціалом, досвідом інтенсифікації аграрного виробництва та агропромислової інтеграції. На сьогодні Китай є одним з самих перспективних торгових партнерів для України в аграрній сфері. Великі перспективи співробітництва України і Китаю мають місце в сфері інвестиційної діяльності. Інвестиційно привабливими суб’єктами співпраці є окремі підприємства аграрної сфери. В процесі дослідження здійснено оцінку потенційних можливостей і проблем співпраці з Китаєм державного підприємства "Центр сертифікації та експертизи насіння і садивного матеріалу" (ДП «ЦСЕНСМ»).
- ДокументСтан та перспективи інноваційного розвитку підприємств агропромислового сектора: стратегічний аспект(2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.