Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Бахчиванжи, Л. А."

Зараз показуємо 1 - 20 з 26
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    PR-технології як інструмент ефективного просування
    (2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
  • Документ
    Агропродовольчий маркетинг в умовах глобальних викликів
    (2022) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Внутрішній контроль формування і використання власного капіталу в системі управління розвитком підприємницької діяльності сільськогосподарського кооперативу
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Сьогодні в Україні назріла необхідність формування національної кооперативної концепції з метою формування інституційного, організаційного, інвестиційного та інноваційного забезпечення ефективного розвитку сільськогосподарських кооперативів. Характерною особливістю сільськогосподарських виробничих кооперативів, яка відрізняє їх від підприємств інших організаційних форм приватної власності є фінансове забезпечення діяльності кооперативу силами засновників шляхом формування власного капіталу у складі двох частин: неподільного і пайового капіталу. У зв’язку із цим, виникає завдання сформувати таку дієву систему економічного, зокрема внутрішньогосподарського контролю, яка б сприяла раціональному формуванню і використанню власного капіталу, матеріальних, трудових і фінансових ресурсів кооперативу. Однією із найважливіших складових внутрішньогосподарського контролю має стати внутрішній аудит, якому відводиться важлива роль в системі управління розвитком виробничого кооперативу. З огляду на актуальність означеної проблеми здійснене дослідження щодо формування власного капіталу сільськогосподарського виробничого кооперативу «Дружба» Саратського району Одеської області та доцільності впровадження внутрішнього контролю його використання.
  • Документ
    Дистанционное обучение в современной системе высшего образования
    (2019) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.
    Проведено исследование, целью которого является обобщение преимуществ и проблем дистанционного обучения, а также разработка направлений оптимального его сочетания с традиционными формами оказания образовательных услуг. Для достижения этой цели был разработан и применен методический инструментарий экономикосоциологического исследования с использованием монографического, абстрактнологического, нормативного, расчетно-конструктивного и других методов.
  • Документ
    Дистанційна практика з елементами on-line навчання як інноваційна форма практичної підготовки маркетологів
    (2022) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Діджиталізація збуту та диверсифікація каналів реалізації продукції малих суб’єктів господарювання аграрного сектора
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Формування і розвиток ринкової економіки та відродження підприємництва в аграрному секторі історично співпали з визнанням сільського господарства пріоритетною галуззю в Україні. Основною проблемою підприємницького аграрного сектора стає не стільки організаційна сторона виробництва продукції, а питання здійснення її збуту та пов’язані з цим аспекти: цінова, товарно-збутова, рекламна політика.
  • Документ
    Забезпечення ефективності самостійної роботи студентів
    (2019) Євтушок, О. В.; Бахчиванжи, Л. А.; Значек, Р. Р.
    Самостійна робота студентів відіграє важливу роль у навчальному процесі. Детальне її вивчення дозволить домогтися підвищення ефективності підготовки фахівців, дасть можливість викладачам більш успішно її організовувати в умовах навчального процесу.
  • Документ
    Капітальні вкладення та їх роль у розвитку малого і середнього аграрного підприємництва
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Перехід на ринкові умови господарювання в аграрному секторі економіки виступив каталізатором розвитку аграрного підприємництва. Однак тривале реформування аграрного сектора економіки України породило цілу низку економічних і фінансових проблем, з якими стикаються в своїй діяльності малі і середні аграрні підприємства.
  • Документ
    Маркетинговый подход в управлении ассортиментной политикой субъектов предпринимательской деятельности в сфере торговли
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Проведено исследование, целью которого явилось обоснование использования маркетингового подхода в формировании ассортиментной политики предпринимательских структур сферы розничной торговли. Исследование проведено с позиций системного подхода и с использованием комплекса экономико-статистических методов. На основе монографического метода исследуемая проблема изучалась в условиях предприятия сферы торговли – супермаркета «Таврия-В», предметом же исследования явилась предпринимательская деятельность супермаркета в сегменте кондитерского изделия, в качестве которого выбрана зефирная продукция. Предложены рекомендации по совершенствованию ассортиментной политики торговой компании.
  • Документ
    Методические аспекты оценки рисков результатов деятельности перерабатывающих предприятий в сфере внешней торговли
    (2021) Пармакли, Д. М.; Бахчиванжи, Л. А.; Кулакова, М. Ю.
  • Документ
    Мотивація праці персоналу в системі маркетингового менеджменту аграрних підприємств
    (2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Навчальна практика як складова забепечення якості вищої освіти
    (2021) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Навчальні лабораторiї у реалізації маркетингових досліджень магістрів
    (2022) Долинська, О. О.; Бахчиванжи, Л. А.; Крук, А. К.
  • Документ
    Оптимальна модель вищої освіти в Україні в умовах глобалізації ринку освітніх послуг
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
  • Документ
    Перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні
    (2021) Значек, Р. Р.; Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
    Маркетингова діяльність на туристичному ринку реалізується за рахунок комплексу методів та інструментів, які передбачають дослідження потреб та переваг цільових груп з метою подальшої розробки релевантного туристичного продукту та здійснення комунікаційного впливу на думки споживачів. Актуальність дослідження управління маркетинговою діяльністю в туризмі зумовлена складністю і невирішеністю ряду проблем. В роботі запропоновано чотири практичні інструменти, які допоможуть скласти стратегічний маркетинговий план щодо просування туристичної пропозиції та досягти поставлених цілей по збільшенню доходів до 2022 року.
  • Документ
    Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища. В умовах існуючої на ринку активної конкуренції за споживача успішна підприємницька діяльність можлива лише за умови комплексного використання всіх маркетингових заходів в їх оптимальному співвідношенні.
  • Документ
    Розвиток маркетингового середовища аграрних підприємств
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    В аграрному секторі України впровадження концепції маркетингу не набуло системного характеру, що обумовлює необхідність і актуальність глибоких теоретичних досліджень та науково-методичного обґрунтування, а ефективність менеджменту аграрних підприємств в значній мірі залежить від стану і розвитку маркетингового середовища.
  • Документ
    Совершенствование практической подготовки студентов образовательно-профессиональной программы «Предпринима-тельство в сфере производства, торговли и услуг» на основе компетентностного подхода
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Евтушок, О. В.; Значек, Р. Р.
    Цель данного исследования - обоснование приоритетных направлений совершенствования практической подготовки выпускников и приобретения ими профессиональных компетентностей в сфере предпринимательской деятельности. Для достижения поставленной цели использованы результаты социально-экономических наблюдений и инструментарий анкетного опроса.
  • Документ
    Стан та перспективи експортно-імпортних відносин та інвестиційного співробітництва України і Китаю в аграрній сфері
    (2019) Бахчиванжи, Л. А.; Бахчиванжи, В. В.; Барбінягра, О. М.
    Сучасні глобалізаційні виклики і загрози активізували і загострили конкурентну боротьбу на продовольчих ринках. Сьогодні вимагаються спільні зусилля провідних аграрних держав світу для вирішення продовольчої проблеми. У складі цих держав достойну позицію займають Китай та Україна, як країни з потужним земельним і людським потенціалом, досвідом інтенсифікації аграрного виробництва та агропромислової інтеграції. На сьогодні Китай є одним з самих перспективних торгових партнерів для України в аграрній сфері. Великі перспективи співробітництва України і Китаю мають місце в сфері інвестиційної діяльності. Інвестиційно привабливими суб’єктами співпраці є окремі підприємства аграрної сфери. В процесі дослідження здійснено оцінку потенційних можливостей і проблем співпраці з Китаєм державного підприємства "Центр сертифікації та експертизи насіння і садивного матеріалу" (ДП «ЦСЕНСМ»).
  • Документ
    Стан та перспективи інноваційного розвитку підприємств агропромислового сектора: стратегічний аспект
    (2020) Бахчиванжи, Л. А.; Євтушок, О. В.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок