Перегляд за Автор "Асауленко Н. В."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕ - маркетинг як ефективний засіб просування послуг підприємств гостинності(2022) Барбус О. С.; Асауленко Н. В.Інтернет-маркетинг або е-маркетинг - це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару в мережі і його ефективного просування з метою продажу.Використання сучасних інтернет - технологій для просування послуг підприємств гостинності підвищує його конкурентоздатність, стратегічне управління та з часом приносить свої дивіденди у вигляді нових відвідувачів.
- ДокументОсобливості управління підприємствами готельно-ресторанного господарства: світовий та вітчизняний досвід(2022) Аксьонова Г. О.; Асауленко Н. В.Ефективна робота та процвітання підприємств готельно-ресторанного господарства без сумнівів залежить від структури та підходу в управлінні. Сьогодні менеджмент вважається розвиненою наукою, де винайдено багато способів та методів управління. Менеджмент безпосередньо пов’язаний зі сферою гостинності, проте має деякі відмінності в побудові структури управління, що зумовлено особливостями діяльності. Перш за все особливості можна побачити в функціях менеджменту. Планування діяльності підприємства та об’єми його збуту можна достатньо точно прорахувати завдяки залежності потоків туристів та гостей від пори року, сезонності, туристичної привабливості, святкових заходів та інше
- ДокументСучасні системи мотивації на підприємствах готельно-ресторанного господарства(2022) Бороденкова Є. О.; Асауленко Н. В.Розвиток підприємств індустрії гостинності в Україні висуває нові вимоги до форм та методів управління персоналом. Для підприємств готельно-ресторанного господарства персонал являється одним із головних складових стратегічного потенціалу та резервом підвищення ефективності діяльності підприємства. Мотивація співробітників займає одне з центральних місць в управлінні персоналом, оскільки вона виступає безпосередньою причиною їхньої поведінки. Орієнтація працівників на досягнення цілей організації є головним завданням керівництва персоналом
- ДокументІнноваційні інформаційно-комунікаційні технології інструмент підвищення ефективності управління підприємствами гостинності(2022) Асауленко Н. В.; Седікова І. О.Світові тенденції використання інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу характеризуються застосуванням інноваційних технологій не тільки для бронювання готельних номерів або автоматичного управління закладом, а також для налагодження комунікаційних зв’язків з гостями.