Перегляд за Автор "Асауленко, Н. В."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументFood-тренди в ресторанному бізхнесі як популяризація гастрономічної спадшини м. Одеса(2022) Ткачук, О. В.; Асауленко, Н. В.; Щапіна, О. Ф.
- ДокументОсновні напрямки розвитку винного туризму в Україні(2016) Асауленко, Н. В.Ідеї винного туризму швидко набирають оберти в Україні, у всіх виноробних регіонах країни — Закарпатті, Одеській і Херсонській областях — все більшу популярність отримують винні тури, формуються спеціалізовані винні маршрути, відкриваються дегустаційні зали та екскурсійні маршрути з відвідуванням виноробних виробництв.
- ДокументПослуга сомельє та його різновиди в закладах ресторанного господарства(2021) Новічкова, Т. П.; Новічков, В. К.; Асауленко, Н. В.
- ДокументПринципи дистанційного навчання та його особливості в методиці проведення практичних занять(2021) Кожевнікова, В. О.; Ткачук, О. В.; Асауленко, Н. В.
- ДокументСучасні інновації в індустрії ресторанного бізнесу(2019) Асауленко, Н. В.; Пацела, О. А.У сучасних умовах господарювання ефективний та стійкий розвиток закладів ресторанного господарства пов’язують з їх інноваційною активністю. Тому заклади індустрії гостинності все частіше мають впроваджувати у своїй діяльності різноманітні інноваційні технології та послуги, щоб забезпечити стратегічні конкурентні переваги на ринку.
- ДокументУправління монетизацією в ресторанному бізнесі(2021) Асауленко, Н. В.
- ДокументУправління інноваціями в готельно-ресторанному бізнесі(2018) Асауленко, Н. В.Усі заклади та підприємства повинні мати високий рівень конкурентоспроможності, основу якого формують інновації та ефективна реалізація інноваційної стратегії та політики підприємств.
- ДокументФорми співпраці стейкхолдерів з закладами вищої освіти(2022) Асауленко, Н. В.; Ткачук, О. В.; Щапіна, О. Ф.
- ДокументІнноваційна активність індустрії гостинності(2021) Асауленко, Н. В.
- ДокументІнноваційна технологія в індустрії гостинності – аромамаркетинг(2018) Асауленко, Н. В.; Пацела, О. А.Аромамаркетинг є інноваційним способом залучення нових клієнтів і підвищення лояльності гостей за допомогою поширення в готелях та закладах ресторанного господарства спеціальних ароматів.
- ДокументІнформаційні технології – сучасний інструмент управління підприємствами гостинності(2022) Асауленко, Н. В.; Ткачук, О. В.; Щапіна, О. Ф.