Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Асауленко, Н. В."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Food-тренди в ресторанному бізхнесі як популяризація гастрономічної спадшини м. Одеса
    (2022) Ткачук, О. В.; Асауленко, Н. В.; Щапіна, О. Ф.
  • Документ
    Основні напрямки розвитку винного туризму в Україні
    (2016) Асауленко, Н. В.
    Ідеї винного туризму швидко набирають оберти в Україні, у всіх виноробних регіонах країни — Закарпатті, Одеській і Херсонській областях — все більшу популярність отримують винні тури, формуються спеціалізовані винні маршрути, відкриваються дегустаційні зали та екскурсійні маршрути з відвідуванням виноробних виробництв.
  • Документ
    Послуга сомельє та його різновиди в закладах ресторанного господарства
    (2021) Новічкова, Т. П.; Новічков, В. К.; Асауленко, Н. В.
  • Документ
    Принципи дистанційного навчання та його особливості в методиці проведення практичних занять
    (2021) Кожевнікова, В. О.; Ткачук, О. В.; Асауленко, Н. В.
  • Документ
    Сучасні інновації в індустрії ресторанного бізнесу
    (2019) Асауленко, Н. В.; Пацела, О. А.
    У сучасних умовах господарювання ефективний та стійкий розвиток закладів ресторанного господарства пов’язують з їх інноваційною активністю. Тому заклади індустрії гостинності все частіше мають впроваджувати у своїй діяльності різноманітні інноваційні технології та послуги, щоб забезпечити стратегічні конкурентні переваги на ринку.
  • Документ
    Управління монетизацією в ресторанному бізнесі
    (2021) Асауленко, Н. В.
  • Документ
    Управління інноваціями в готельно-ресторанному бізнесі
    (2018) Асауленко, Н. В.
    Усі заклади та підприємства повинні мати високий рівень конкурентоспроможності, основу якого формують інновації та ефективна реалізація інноваційної стратегії та політики підприємств.
  • Документ
    Форми співпраці стейкхолдерів з закладами вищої освіти
    (2022) Асауленко, Н. В.; Ткачук, О. В.; Щапіна, О. Ф.
  • Документ
    Інноваційна активність індустрії гостинності
    (2021) Асауленко, Н. В.
  • Документ
    Інноваційна технологія в індустрії гостинності – аромамаркетинг
    (2018) Асауленко, Н. В.; Пацела, О. А.
    Аромамаркетинг є інноваційним способом залучення нових клієнтів і підвищення лояльності гостей за допомогою поширення в готелях та закладах ресторанного господарства спеціальних ароматів.
  • Документ
    Інформаційні технології – сучасний інструмент управління підприємствами гостинності
    (2022) Асауленко, Н. В.; Ткачук, О. В.; Щапіна, О. Ф.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок