Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Азатханов Арсен"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проектування та розробка кулінарної гри з елементами хорору. Дослідження та реалізація механік кулінарії
    (ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Азатханов Арсен
    Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та реалізації механік кулінарії у кулінарній грі з елементами хорору. Кулінарні ігри відомі своєю акцентованістю на приготування страв та грамотний розподіл часу та ресурсів, але жанр є непопулярним. У той же час жанр хорор гри, який завжди був популярний серед споживача, добре синергується зі стресовими механіками розподілу часу та ресурсів, а також із низкой інших механік, які властиві жанру кулінарії. Саме з цієї причини об'єднання механік обох жанрів у результативній кулінарній грі є ефективною та актуальною ідеєю. В першому розділі розглянуті ключові особливості та характеристики ігор жанру кулінарної гри, визначені базові механіки та проведено аналіз існуючих аналогів. В другому розділі сформовано концептуальний та дизайнерський документ з точки зору проектування та розробці кулінарної частини. У третьому розділі були обрані та обгрунтовані засоби розробки, показана реалізація механік кулінарії, а також продемонстрована розробка демонстраційної версії гри. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки кулінарної гри з елементами хорору, описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є спроектовані кулінарні механіки прийому заказів, приготування страв, праці із кухонними інструментами та здачі заказів. Була розроблена та протестована демонстраційна версія гри на двигуні Unity, в якій були релізовані спроектовані механіки кулінарії.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок