Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Єгорова, А.В."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вдосконалення проведення лабораторного практикуму з мікробіології
    (2013) Єгорова, А.В.; Шпирко, Т.В.; Труфкаті, Л.В.
    Дисципліни біологічного напряму, які викладаються на кафедрі біохімії, мікробіології та фізіології харчування – «Технічна мікробіологія», «Мікробіологія» та спецкурси з мікробіології є нормативними дисциплінами, оскільки їх знання є основою забезпечення біологічної стабільності харчових продуктів, відсутності збудників харчових захворювань у споживачів, мікробіологічної безпеки та якості їжі.
  • Документ
    Впровадження у навчальний процес нових методів мікробіологічних досліджень
    (2014) Єгорова, А.В.; Труфкаті, Л.В.; Шпирко, Т.В.; Єриганов, К.В.
    В даній роботі розглядається впровадження у навчальний процес нових методів мікробіологічних досліджень.
  • Документ
    Комплексний підхід до викладання дисципліни «Мікробіологія»
    (2015) Єгорова, А.В.
    Запроваджений комплексний підхід до вивчення природничих наук, зокрема, мікробіології.
  • Документ
    Комп’ютерна візуалізація – потужний фактор підвищення ефективності засвоєння лекційних матеріалів
    (2010) Капрельянц, Л.В.; Єгорова, А.В.; Труфкаті, Л.В.; Шпирко, Т.В.
  • Документ
    Науково-методичне забезпечення дисципліни «Мікробіологія»
    (2016) Єгорова, А.В.; Данилова, О.І.; Труфкаті, Л.В.
    Для досягнення сформованості професійно-творчої компетентності кадрів технічного профілю необхідна систематизація знань з основних принципів та підходів до створення та застосування технологій, методів дослідження сировини та готової продукції. При викладанні технічних дисциплін як методологічна основа має використовуватися концепція взаємозв'язку загальнонаукової, природничонаукової картини світу із вирішенням конкретних завдань.
  • Документ
    Особливості викладання спецкурсів з біологічних дисциплін
    (2015) Пилипенко, Л.М.; Єгорова, А.В.; Велічко, Т.О.; Данилова, О.І.
    Позитивні тенденції в підготовці студентів, пов’язані з поглибленням спеціалізації в області природничих дисциплін, проявилися в розширенні спецкурсів з біологічних предметів.
  • Документ
    Особливості самостійної роботи студентів з курсу «Мікробіологія галузі»
    (2015) Єгорова, А.В.; Труфкаті, Л.В.; Данилова, О.І.; Шпирко, Т.В.
    В даній роботі розглядаються особливості самостійної роботи студентів з курсу «Мікробіологія галузі».
  • Документ
    Особливості формування рейтингової оцінки знань студентів з курсу «Мікробіологія»
    (2014) Єгорова, А.В.
    Доводиться перевага бально-рейтингової системи оцінювання методичної підготовки студентів перед традиційним контролем.
  • Документ
    Удосконалення викладання дисциплін біологічного напряму на кафедрі біохімії, мікробіології та фізіології харчування
    (2009) Капрельянц, Л.В.; Пилипенко, Л.М.; Єгорова, А.В.; Кананихіна, О.М.; Велічко, Т.О.; Дишкантюк, О.В.; Килименчук, О.О.; Євдокимова, Г.Й.; Шпирко, Т.В.
  • Документ
    Удосконалення лабораторного практикуму з мікробіології галузі
    (2015) Єгорова, А.В.; Труфкаті, Л.В.; Шпирко, Т.В.; Єриганов, К.В.
    У наш час антибіотики широко використовуються у тваринництві як для стимуляції набору ваги та лікування хвороб у тварин, так і для знезараження кормів. При цьому залишки антибіотиків у молоці, м’ясі, м’ясних субпродуктах, яйцях та рибі можуть становити небезпеку для людей: викликати алергічні захворювання, отруєння, дисбіози шлунково-кишкового тракту.
  • Документ
    Шляхи підвищення якості дипломних робіт студентів-товарознавців
    (2014) Бочарова, О.В.; Єгорова, А.В.; Решта, С.П.
    Доцільність пошуку нових шляхів підвищення якості дипломних робіт студентів-товарознавців в сучасних умовах обумовлена як відсутністю належного фінансування наукових досліджень, так і труднощами підготовки фахівців саме товарознавчого профілю. Ці труднощі пов’язані з необхідністю надання студентам знань та вмінь, які мають відповідати міжнародному рівню, що потребує застосування у навчальному процесі сучасного обладнання.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок