Том 10 № 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Том 10 № 1 за Автор "О. В. Євтушок, О. Л. Ліпова, В. В. Бахчиванжи"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА РИНКОВОГО ТИПУ(2018) О. В. Євтушок, О. Л. Ліпова, В. В. БахчиванжиУ статті доведено, що маркетингові стратегії в управлінні діяльністю і розвитком підприємств єневід’ємною складовою системи аграрного менеджменту. Здійснено оцінку політичних, економічних,соціальних, технологічних факторів макроекономічного середовища аграрних підприємств України наоснові PEST – аналізу. Виявлено макроекономічні фактори формування маркетингової стратегії роз-витку аграрного підприємства: недосконалість механізму державної підтримки аграрних підприємств,відсутність підготовки кадрів з аграрного маркетингу, недосконале фінансово-кредитне забезпеченняаграрного сектора, непослідовна аграрна політика, невирішеність проблеми формування ринку земліта нестабільність податкової політики.Побудовано матрицю SWOT - аналізу зовнішнього маркетингового середовища. Рекомендо-вано в перспективі в маркетинговій діяльності застосовувати стратегію «використання сильнихсторін для знешкодження зовнішніх загроз». На основі вирішення економіко-математичної задачі об-ґрунтовано ефективність витрат на маркетингову діяльність в аграрному підприємстві.