Група 4КС-55
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4КС-55 за Автор "Спатарь Павло Костянтинович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтворення ігрового тренажеру для вивчення роботи цифрових пристроїв(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Спатарь Павло КостянтиновичГра - це діяльність або вид спорту, зазвичай вимагає навичок, знань або випадку, в якому ви слідуєте фіксованим правилам і намагаєтеся перемогти противника або вирішити головоломку . Хоч і комп'ютерні ігри сьогодні можна знайти в будинках по всьому світу, насправді вони зародилися в дослідницьких лабораторіях вчених. Наприклад, в 1952 році британським професором А. С. Дугласом було створено OXO, також відоме як хрестики-нулики, в рамках своєї докторської дисертації в Кембриджському університеті. А в 1958 році Вільям Хігінботам створив "теніс для двох" на великому аналоговому комп'ютері та підключеному екрані осцилографа для щорічного Дня відвідувачів Брукхейвенської національної лабораторії в Аптоне, штат Нью-Йорк.