Том 10 № 2
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Том 10 № 2 за Автор "В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ(2018) В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. МільчеваВ даній статті розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприєм-ства. Проаналізовано мікро- та макросередовище ПрАТ «Одесавинпром», проаналізовано конкурент-не середовище підприємства, проведено портфельний аналіз стратегічних зон господарювання (СЗГ)та обрано товарну стратегію за допомогою матриці І. Ансоффа «товар-ринок». На основі проведеногоаналізу було прийнято рішення про диверсифікацію портфеля шляхом впровадження у виробництвонового сиропу «Здоровіт», отриманого шляхом переробки вторинної сировини виноробства на продук-ти з високим вмістом біологічно активних речовин і досліджені вимоги споживачів до інноваційногопродукту за допомогою маркетингового дослідження.Розроблено комплекс функціональних маркетин-гових стратегій та проект заходів щодо просування інноваційного продукту на ПрАТ «Одесавинпром».Обгрунтовано маркетингову і економічну доцільність впровадження запропонованого проекту.