Група 4ТХ-74
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4ТХ-74 за Автор "Дишленко Агастасії Ігорівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗапровадження виробництва батонів печерських в/г 0,5 кг та хліба українського 0,9 кг з застосуванням сучасних технологій тістоприготування в пекарні с. Кринички Одеської області.(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Технологічне, 2023) Дишленко Агастасії ІгорівниХлібопекарська промисловість України є однією з основних галузей харчової промисловості, яка за виробничими потуж остями, механізацією технологічних процесів, асортиментом спроможна забезпечити населення різними видами хлібних виробів, що має важливе значення для підтримки соціальної та економічної стабільності в суспільстві. Хліб - один з важливих продуктів харчування, вироби характеризуються високою енергетичною цінністю, засвоюваністю. В основі технології хліба лежать біохімічні, мікробіологічні процеси, технологія хлібопекарського виробництва належить до біотехнології. Асортимент виробів, що виготовляються хлібопекарськими підприємствами України, нараховує понад 1000 найменувань. Однак, незважаючи на широкий асортимент, рівень задоволення потреби населення в хлібобулочних виробах дієтичного та профілактичного призначення залишається низьким. Якість хлібобулочних виробів регламентується нормативно-технічною документацією на ці вироби. Показники якості закладені у відповідні стандарти або технічні умови і мають беззастережно виконуватись За останні роки з розвитком ринкових відносин на базі хлібопекарських підприємств утворені відкриті акціонерні товариства, колективні підприємства виникла велика кількість пекарень, відроджується домашнє хлібопечення, розвивається власна торговельна мережа хлібопекарних підприємств, що знижує транспортні витрати. В сучасних умовах економічного становища України для ппідрпиємств хлібопекарської промисловості як потужних хлібозаводів так і малих підриємств – пекарень важливе значення має правильний вибір асортименту хлібобулочної продукції. При виборі асортименту для впровадження спеціалістами хлібопекарних підприємств в першу чергу проиділяється увага вподобанням населення, вивчається ринок відповідного регіону.