Роботи 2023 року
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи 2023 року за Автор "Єрьоменко Артем Костянтинович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка комп’ютерної 2D-гри в жанрі вертикального скроллшутеру за допомогою ігрового двигуна Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Єрьоменко Артем КостянтиновичВ наш час ігрова індустрія займає велику частину ІТ-сектору. Кількість комп’ютерних ігор, що виходить з кожним роком збільшується, а разом із тим розвивається способи та методи розробки ігор. Ігрова сфера існує не тільки за рахунок великих та дорогих ігор, навпаки більшу частину обороту складають невеликі проекти, тому такі проекти із простих жанрів завжди будуть актуальними для користувачів. Окрім того, ігрова індустрія сама в собі є актуальною, адже зараз знаходиться лише на початку свого становлення. Так само як і кіноіндустрія, ігрова сфера розпочиналась із малого та обмеженого. Перші ігри були створені на не придатних для цього пристроях, і так продовжувалось до тих пір поки не стали створювати ігрові автомати та ігрові консолі. В наш час цифрові ігри можна отримати майже на будь-який пристрій, в якого є вихід в інтернет. Оскільки ігрова індустрія актуальна в наші дні – актуальним є і способи створення цифрових ігрових продуктів. Цей процес має певні складові, які необхідно виконувати для створення кінцевого продукту. Темою мого дипломного проекту є «Розробка комп’ютерної 2D-гри в жанрі вертикального скролл-шутеру за допомогою ігрового двигуна Unity» і саме процес створення такої гри висвітлює основні етапи розробки проектів такого типу. Проте, створення гри в жанрі скролл-шутеру не є унікальною з точки зору процесу розробки, тому розробка подібного проекту дасть основу розуміння типових проблем розробки цифрових ігор взагалі. Реалізація окремих елементів гри дасть змогу краще розуміти етапи та процеси роботи у ігровому двигуні Unity, та покладе основу для розробки інших проектів за допомогою використання принципів модульної розробки. Зазначене вище вказує й на технологічну актуальність виконання теми дипломного проекту, адже для реалізації проекту цифрової гри необхідно буде використовувати сучасні засоби розробки