Публікаційна діяльність НТБ ОНТУ (ONUT Scientific Technical Library publications)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Публікаційна діяльність НТБ ОНТУ (ONUT Scientific Technical Library publications) за Автор "Зінченко, І. І."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВольдемар Рейсіх(Одеська національна академія харчових технологій. Науково-технічна бібліотека, 2020) Білявська, Н. П.; Єрьоміна, Л. П.; Зінченко, І. І.Пропонована увазі читачів книга присвячена одному із засновників нашої академії – інженеру-технологу Вольдемару Георгійовичу Рейсіху (1876–1919), який очолював Одеську школу борошномелів (1903–1907) і організоване на її базі Одеське млиново-технічне училище (1909–1919). Будучи надзвичайно цілеспрямованою, енергійною і працьовитою людиною, В. Г. Рейсіх, за підтримки професійних та громадських організацій країни, Півдня України та Одеси, а також незмінної допомоги Опікунської ради забезпечив надійний розвиток очолюваного ним навчального закладу. Значною мірою йому належить заслуга в перебудові Школи у середньотехнічний навчальний заклад та створенні фундаментальних передумов для реорганізації Млиново-технічного училища у вищий навчальний заклад, що згодом і сталося. В історію Одеси Вольдемар Георгійович увійшов не тільки як авторитетний професіонал, але і як активний та результативний громадський діяч. Насамперед це його участь в боротьбі за права етнічних німців, які утискувались з початком Першої світової війни і під час політичних баталій після повалення самодержавства в країні. В. Г. Рейсіх був заступником голови ЦК німецьких колоністів Причорномор’я і на цій посаді зробив вагомий внесок до об’єднання німецького населення Півдня України в єдиний Союз. Дане видання призначене історикам, краєзнавцям, працівникам харчової промисловості, викладачам харчових ЗВО, аспірантам, студентам, усім, хто цікавиться історією зернопереробної промисловості та історією нашого міста.
- ДокументВізуалізація даних з урахуванням особливостей Science 2.0(2020) Ольшевська, О. В.; Зінченко, І. І.; Волкова, А. Ю.; Харахаш, О. В.В науковій, як і в освітній сфері неможливо впоратись без візуального представлення матеріалу, що досліджується або викладається. Науковці оперують великим набором вихідних даних, або результатів досліджень, які варто кластерізувати і представити у більш адаптованому вигляді. Візуалізація даних є одним з методів опрацювання наукових доробків. Методи візуалізації потрібно впровадити глибше та розширити охоплювані області. Логічно кластеризація текстових даних поділяється на два етапи. На першому етапі текстові представлення документів переводять у векторні, а на другому до отриманих векторних представлень застосовують методи кластеризації, які базуються на пошуку відстані між векторами. Такий висновок є логічним, адже більше заглиблення в тему дає більше даних для аналізу, а отже кластеризація надасть точніший результат с точки зору глибини вивчення.