Група 4КС-57
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4КС-57 за Автор "Зайцев Дмитро Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРеалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Зайцев Дмитро ОлександровичВ наші дні створенням ігрових додатків займаються як великі команди, нараховуючи сотні робітників, так і невеликі групи людей, об’єднаних інтересом та однією ідеєю. Найчастіше такі проекти відрізняються один від одного графікою, кількістю ігрового та наративного контенту, різноманіттям ігрових механік. Але бувають випадки, коли невеликі команди – навіть одна людина – можуть створювати справжні перлини ігрової індустрії. Прикладів таких вдосталь. Ігрові проекти складаються з багатьох складових, кожна з них створює важливі частини ігрового процесу, враження від гри, або ігрових механік. Окремо одна від одної, ці складові не можуть гарантувати вдалого ігрового проекту, а їх вірне комбінування дозволяє створити збалансовану гру у всіх відношеннях. Темою мого дипломного проекту є «Реалізація системи управління та взаємодії гравця із оточенням гри у жанрі адвенчура на програмному рушії Unity». Маючи за мету створити цікаву адвенчуру необхідно реалізувати в ній просту та в той же час розвинуту систему управління, яка б давала змогу гравцю широко використовувати оточення, ігрові обставини та параметри гравця. Вдало реалізоване управління ігровим персонажем створює позитивний ігровий досвід на протязі всієї гри. Використання сучасного ігрового програмного рушія Unity дає змогу гнучкого підходу до створення управління в будь-яких іграх, не залежно від жанрів. Окрім того уміння розробляти схеми управління для цього програмного рушія дозволяє отримати корисний досвід у розробці ігрових механік, що досить затребувано у команд, що займаються розробкою ігрових проектів.