Група 4КС-57
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Група 4КС-57 за Автор "Алексєєнко Дмитро Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка 2D-гри в жанрі платформер з використання фізики програмного рушія Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Алексєєнко Дмитро СергійовичУ сьогоденні індустрія комп’ютерних ігор займає велику частину ІТсектору. В ній приймають участь такі спеціалісти як програмісти, аніматори, керівники ІТ-проектів, інженери програмного забезпечення та інші. Кількість ігрових проектів, що виходять, з кожним роком збільшується, і з такою ж динамікою розвиваються технології створення ігрових проектів, методи проектування та менеджменту. Все це є складовою великих проектів, але комп’ютерна ігрова індустрія складається не лише з них, а ще й з невеликих проектів, які створюються невеличкими колективами, або зовсім однією людиною. Такі ігри завжди залишаються актуальними для споживача. Сама ігрова індустрія знаходиться лише на початку свого розвитку, починаючи свій шлях з малих та обмежених проектів, поетапно ігри стають все більшими та складними. Спочатку створені для інженерних пристроїв, ігри тепер розробляють для комп’ютерів, ігрових приставок, мобільних телефонів та спеціалізованих пристроїв, а способи розповсюдження майже відійшли від фізичних носіїв до доставки по інтернету. Зважаючи на те, що ігрова індустрія сьогодні є важливою складовою в ІТ, важливим є оволодіння основними принципами розробки ігрових проектів. Ці принципи формують весь процес розробки гри від початку, до релізного білду. Темою мого дипломного проекту є «Розробка 2D-гри в жанрі платформер з використанням фізики програмного рушія Unity» тому, через створення даного проекту можна відточити ці принципи. Окрім того, як основний елемент ігрового процесу в даній грі буде використано фізику програмного рушія Unity. Це дасть змогу більш тісно познайомитись із принципами його роботи та використати для створення дещо іншого ігрового процесу, ніж в інших платформерах. Оскільки основний задум гри та її жанр не є унікальними, це дає змогу вивчити саме розповсюджені проблеми розробки ігрових проектів, способи їх вирішення. Висока технологічність проекту зумовлена актуальними інструментами розробки, які будуть використані у роботі.