075-Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 110
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Горемульта Сергій
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності. 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування та розробка пропозицій і маркетингових заходів задля їх покращення. Предметом дослідження є конкурентоспроможність продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися загальнонаукові методи статичного та економічного аналізу, метод SWOT-аналізу, 5 сил Портера, графічне моделювання організаційних структур, системний підхід. У процесі роботи було досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «Сільпо-Фуд». Досліджувались основні характеристики підприємства, аналізували ринок, конкурентів. На другу етапі було проаналізовано зовнішнє та внутрішнє оточення підприємства, тобто відбулося ідентифікування зовнішніх можливостей та загроз підприємства. Тому були зроблені висновки та розроблений проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд».
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Васильєва Ксенія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції на ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності та інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ТОВ «Сільпо-Фуд» були розроблені пропозиції щодо підвищення рівня конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» шляхом впровадження нового виду продукції – подарункових наборів чайних кульок «Пуер». Робота містить 14 таблиць, 24 рисунки та 40 літературних джерел.
  • Документ
    Формування маркетингової товарної політики підприємства на прикладі ПрАТ «Одесавинпром»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Дожа Дарина
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання удосконалення маркетингової товарної політики виноробного підприємства. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової товарної політики підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Удосконалення маркетингової товарної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою даної кваліфікаційної роботи є формування маркетингової товарної політики підприємства на прикладі ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ПрАТ «Одесавинпром» були розроблені пропозиції щодо удосконалення маркетингової товарної політики підприємства шляхом розширення асортименту новим видом продукції – сухим вином Sauvignon Blanc «Apple». Робота містить 13 таблиць, 16 рисунків та 40 літературних джерел.
  • Документ
    Організація та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» (ФОП Демченко К.П.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Чабанова Євгенія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» (ФОП Демченко К.П), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» та розробка заходів з їх вдосконалення. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є перукарня «Катрін» (ФОП Демченко К.П). Предметом кваліфікаційної роботи є стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін»(ФОП Демченко К.П.). Для проведення аналізу маркетингової діяльності перукарні «Катрін» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, STP-аналіз, карта позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 76 сторінки основного тексту. Робота містить 17 рисунків, 18 таблиць, список використаних джерел складається з 37 джерел, презентація 25 слайдів.
  • Документ
    Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій виноробні PETROPOL
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Буря Анастасія
    Актуальність теми полягає у тому, що успіх сучасних західних та вітчизняних підприємств свідчить про необхідність не тільки визначення форми, контенту, каналів та періодичності маркетингових комунікацій, але й формування системи безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Мета кваліфікаційної роботи - формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій щодо просування продукції виноробні PETROPOL. Завдання : • проаналізувати сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління виноробних підприємств; • визначити передумови створення інтегрованих маркетингових комунікацій на виноробних підприємствах; • проаналізувати тенденції ринку виноробної галузі України; • проаналізувати якість комунікаційної політики українських брендів вин; • проаналізувати стиль спілкування українських виноробень ; • визначити комунікаційну стратегію виноробні PETROPOL; • розробити пропозиції щодо впровадження комунікаційної політики для виноробні PETROPOL Об'єкт дослідження - комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій виноробного підприємства Предмет дослідження - сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій для виноробні PETROPOL.