Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації за Ключові слова "3D-моделі"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕтапи створення тривимірних ігор(2023) Романюк О. Н.; Захарчук М. Д.; Стахов О. Я.У роботі проаналізовано застосування методів і моделей тривимірної комп’ютерної графіки для розробки комп’ютерних ігор. В сучасному світі відеоігри стали не лише розважальними, але й серйозними багатомільйонними індустріями, що вимагають від розробників високих технологічних знань і навичок. Однією з ключових характеристик ігор останніх десятиліть є тривимірна графіка, яка реалістично відтворює об'єкти та середовище гри. Важливість використання тривимірної графіки полягає в забезпеченні користувачам найвищого рівня іммерсії та відчуття присутності в ігровому світі.
- ДокументСтворення реалістичного рендеру поїздки автомобіля(2023) Назар Б. А.Цей проект спрямований на створення реалістичної 3D-рендер сцени поїздки авто у програмі Blender та подальшу інтеграцію в гру Need for Speed. Для цього було опрацьовано багато технічних аспектів створення 3D-сцени, анімації та постановки рендеру. Сучасні відеоігри надають гравцям можливість поглибитися в реалістичний ігровий світ. Одним із ключових аспектів створення таких ігор є створення реалістичних інтерактивних сцен. У цьому рефераті ми розглянемо процес створення 3D-рендера сцени поїдки авто в програмі Blender та подальшу адаптацію цього відео як катсцени для гри Need for Speed.