Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 231
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументModified BORDA method for organizing a competitive selection(2021) Berezhynska, I. K.; Zhuravska, I. M.The methods of determining the winner in different systems of competitive selection are considered. Particular attention is paid to the peculiarities of the tournament systems used in cybersports championships. The system of selection based on the modified Borda method, consisting of two or maximum of three rounds and independent of the number of participants, is proposed.
- ДокументУправління в іграх жанру «Racing» за допомогою Leap Motion(2021) Шестопалов, С. В.; Скрипка, С. О.В роботі дано визначення іграм жанру «Racing». Показано розподіл в середині жанру на аркадні гонки та симулятори. Зазначено, що аркадні гонки не прагнуть до достовірності та нехтують законами фізики. Симулятори, в свою чергу, навпаки заточені на реалістичність та фізику поведінки транспортного засобу. Зазначається, що на сьогоднішній день, в іграх жанру «Racing» використовують найрізноманітніші пристрої управління починаючи від клавіатури з мишкою, геймпада, джойстика і закінчуючи професійними рулями. Відмічено, що для управління в симуляторах краще всього використовувати рулі. Для управління в аркадних гонках пропонується використовувати технологію Leap Motion. Представлено особливості її використання, переваги та недоліки.
- ДокументСаунд-дизайн(2021) Рогач, М. В.; Болтач, С. В.В тезах висвітлюється поняття, роль та тонкощі використання звукового дизайну (саунд-дизайну). Визначаються види звуків, шумів, супровідних звуків. Виділяються їх характеристики, роль та принципи використання. Тези є оглядовими, в них головна увага приділяється важливості звукового супроводу візуального ряду.
- ДокументКіберспорт: особливості становлення і розвитку в суспільстві(2021) Киричок, Ж. М.; Говтвяниця, М. О.Століття стрімкого розвитку інформаційних технологій, формування інформаційного суспільства, а також людини, орієнтованої на постійну взаємодію з навколишнім світом за допомогою включення в віртуальну реальність, визначило формування нового виду спортивних дисциплін, а саме комп’ютерного спорту. Зараз комп’ютерні технології досягли вкрай високого рівня розвитку і щільно проникли в кожну сферу життя людини.
- ДокументГейміфікація в освіті(2021) Бойцова, М. П.; Болтач, С. В.В тезах розглядається само поняття геймифікації, його принцип та обов’язкові ознаки використання. Актуальність використання геймифікації в освіті як комплексного підходу сучасності. Також приводяться відомі приклади впровадження. Для них описується область навчання та механізм самої гри. Висновок відповідає на питання актуальності використання в освіті та окреслює найбільшу проблему підходу.
- ДокументДизайн та виготовлення ігрового інвентарю(2021) Ломовцев, П. Б.; Скарлата, С. В.Розглянуто питання такого явища як косплей. Показаний процес дизайну та виготовлення з пінопласту на CNC-обладнанні ігрового інвентарю на прикладі комп'ютерної гри Minecraft.
- ДокументКіберспорт як спортивне змагання(2021) Чернявський, К. В.; Сахарова, С. В.Представлена робота присвячена впровадженню інформаційних технологій в галузь життєдіяльності людини, таку як спорт. Проаналізовано конвергентну інфокомунікаційну послугу – кіберспорт.
- ДокументКомп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2021(Одеська національна академія харчових технологій, 2021)Збірник включає матеріали доповідей учасників конференції, які об'єднані за тематичними напрямками конференції
- ДокументРеалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків Godot(2021) Балик, Н. Р.; Буяк, Б. Б.; Габрусєв, В. Ю.Сьогодні комп’ютерні ігри – це не просто розваги, а платформи, на яких моделюють віртуальні ситуації, випробовують нові стратегії, розробляють та моделюють нові ідеї. Прогнозується, що найближчим часом ігрове навчання (game-based learning) швидко зростатиме. Однак відкриття вищими навчальними закладами нових напрямів підготовки фахівців зіштовхується з проблемою вибору відповідних інструментальних засобів, які можна використовувати для здійснення game-based learning. Розглянутий ігровий двигун godot як найкраще підходить для здійснення game-based learning як перший засіб ознайомлення із специфічними особливостями розробки ігрових додатків у навчальних закладах для здобувачів освітньо-професійної програми «інженерія ігрових проєктів».
- ДокументГра і прийняття рішення(2021) Слушна, Н. В.Матеріали тез містять короткі відомості про теорію ігор.
- ДокументАналіз роботи обладнання віртуальної реальності(2021) Лаврєнов, В. А.; Сіренко, О. І.Перед початком аналізу роботи обладнання, необхідно зрозуміти, що собою являє віртуальна реальність. Віртуальною реальністю вважається технічно відтворена симуляція світу, що передається такими відчуттями, як: зір, тактильні відчуття, а також слух.
- ДокументАналіз ринку комп’ютерних ігор(2021) Романюк, О. Н.; Денисюк, А. В.; Борисова, К. О.; Котлик, С. В.У статті розглянуто основні тенденції розвитку ринку відеоігор в Україні та проаналізовано досягнення відомих вітчизняних розробників.
- ДокументКласифікація комп'ютерних ігор-головоломок(2021) Ненов, О. Л.В работе освещается проблема классификации компьютерных игр-головоломок и рассматриваются варианты их детализированной классификации.
- ДокументРозробка 2D-гри для розвитку логіки, спритності та дрібної моторики рук(2021) Ульяновська, Ю. В.; Яковенко, В. О.; Рябоволенко, В. А.; Горбуль, І. В.У роботі розглядається задача розробки ігрового застосунку, який орієнтований на дітей і сприяє формуванню уваги та моторики рук. Гра розроблена з використанням сучасних ігрових рушіїв та мов програмування.
- ДокументОсобливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання(2021) Бойко, О. П.; Романюк, О. Н.; Котлик, С. В.Розглянуто особливості викладання комп'ютерної графіки в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано методичні аспекти викладання дисципліни.
- ДокументРозробка технологічних рішень для цифрових додатків з ігровою компонентою для підтримки навчання методам аналізу даних(2021) Мамчич, Т. І.; Мамчич, І. Я.Дана робота присвячена розробці підходів для створення комп ютерних технологій з ігровою компонентою для навчання математичним дисциплінам рівня вищої освіти.
- ДокументАналіз задач трекінгу при інтеграції 3D- об'єктів в відео(2021) Жуковецька, С. Л.; Мирза, В. О.В роботі проаналізовано задачі, що виникають при інтеграції 3d- об'єктів в відео з використанням трекінгу. Розглянуті різновиди аогоритмів трекінгу і фактори, що впливають на ефективність процесу. Наведені приклади програмного забезпечення для реалізації задачі.
- ДокументІсторія сучасного геймдизайну(2021) Пилипенко, С. А.; Сіренко, О. І.У загальному випадку геймдизайн - це процес створення форми і змісту ігрового процесу розроблюємой гри.
- ДокументІгрове навчання(2021) Баланов, Д. Ю.Для дорослих, і для дітей найкращим способом навчання є гра. Вона допомагає вивчити нове, засвоїти науки та запам’ятати складні поняття. Чому саме ігрове навчання спрощує навчання для дітей, учнів школи та навіть дорослих?
- ДокументАніліз ігрових двигунів(2021) Романюк, О. Н.; Захарчук, М. Д.; Котлик, С. В.; Круподьорова, Л. М.Проведено аналіз ігрових двигунів, використання яких дозволяє прискорити розробку комп’ютерних ігор і підвищити їх реалістичність. Розглянуто особливості двигунів Unity 5, CryEngine, Unreal Engine 5.