075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "SWOT-аналіз"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Морозюк ТетянаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку молочної продукції, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок. Об’єктом дослідження виступає ринок молочної продукції України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингового дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», PEST-аналіз, SWOT-аналіз, карта емпатії типового споживача, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 68 сторінок. Робота містить 6 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається з 25 джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м.Одеса(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковальов, ГеоргійАктуальність. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м. Одесі, обґрунтувано його необхідність та доцільність. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1.Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2.Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3.Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок нового молодіжного кафе. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення нового закладу для молоді. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління проектом створення молодіжного закладу і його просування на ринок м. Одеси. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі була проаналізована доцільність відкриття нового закладу «YOUTH-PLACE» в м. Одеса, орієнтованого на молодь та залучення людей усіх вікових категорій.
- ДокументМаркетинговий комплекс підприємства роздрібної торгівлі «ZF inspire» (ФОП Тінькова Т.Л.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Тіньков, Данило ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.), обґрунтування необхідності його та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингового комплексу роздрібного та оптового продажу жіночого одягу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.). Об’єктом дослідження є комплекс маркетингу інтернет-магазину жіночого одягу «ZF Іnspire» ФОП Тінькова Т.Л. Суб’єктами дослідження є усі складові маркетингової діяльності ФОП Тінькова Т.Л. та його маркетингове середовище. Предметом дослідження даної роботи є маркетингова діяльність досліджуваного підприємства. Для проведення аналізу маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі «ZF Іnspire» (ФОП Тінькова Т.Л.) були використані PEST-аналіз, SWOT-аналіз, маркетингове дослідження ринку жіночого одягу. Загальний обсяг роботи складає 67 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 7 таблиць, список використаних джерел складається з 40 джерел.
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «ФОКСТРОТ» (ТОВ «ФТД-РІТЕЙЛ»)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Бугаєнко КатеринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-Рітейл»). Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження організації та планування маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» (ТОВ «ФТД-Рітейл») (м. Одеса) для визначення та удосконалення маркетингової стратегії розвитку цього торговельного підприємства. Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність магазину побутової техніки "Фокстрот" (ТОВ "ФТД-Рітейл") (м. Одеса). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки стратегічних рішень щодо удосконалення маркетингової діяльності магазину побутової техніки "Фокстрот" (ТОВ "ФТД-Рітейл") (м. Одеса). Для проведення аналізу маркетингової діяльності магазину побутової техніки «Фокстрот» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 84 сторінки, з них 73 сторінки основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 27 таблиць, список використаних джерел складається з 66 джерел.
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності салон-магазину «Піон Бутік» (ФОП Новицький І.О.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Абиєва Жасмін Раджаб кизиУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності салон-магазину «Піон Бутік» (ФОП НОВИЦЬКИЙ І.О.)», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності салон-магазину «Піон Бутік» (ФОП НОВИЦЬКИЙ І.О.)». щодо підвищення ефективності його роботи. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес маркетингової діяльності салон-магазину «Піон Бутік» (ФОП НОВИЦЬКИЙ І.О.)» Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності салон-магазину «Піон Бутік» (ФОП НОВИЦЬКИЙ І.О.)» Для проведення аналізу маркетингової діяльності салон-магазину «ПіонБутік» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 83 сторінок, з них 76 сторінки основного тексту. Робота містить 23 рисунків, 24 таблиць, список використаних джерел складається з 34 джерел.
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності ТОВ “Глобал Оушен Лінк”(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Гожалова АлінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності ТОВ ГОЛ, обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності ТОВ ГОЛ та розробка заходів з їх вдосконалення. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ ГОЛ. Предметом кваліфікаційної роботи є стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності ТОВ ГОЛ. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ ГОЛ були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, SWOT-аналіз, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 81 сторінок, з них 72 сторінки основного тексту. Робота містить 26 рисунків, 24 таблиці, список використаних джерел складається з 23 джерел, презентація слайдів.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Горемульта СергійУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності. 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування та розробка пропозицій і маркетингових заходів задля їх покращення. Предметом дослідження є конкурентоспроможність продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті дитячого харчування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися загальнонаукові методи статичного та економічного аналізу, метод SWOT-аналізу, 5 сил Портера, графічне моделювання організаційних структур, системний підхід. У процесі роботи було досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «Сільпо-Фуд». Досліджувались основні характеристики підприємства, аналізували ринок, конкурентів. На другу етапі було проаналізовано зовнішнє та внутрішнє оточення підприємства, тобто відбулося ідентифікування зовнішніх можливостей та загроз підприємства. Тому були зроблені висновки та розроблений проект заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин на ТОВ «АЛКОЛАЙН»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі , 2023) Прокопчук АннаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції виноробного підприємства. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «АЛКОЛАЙН»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин на ТОВ «АЛКОЛАЙН». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності тихих вин на ТОВ «АЛКОЛАЙН» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ТОВ «АЛКОЛАЙН» були розроблені пропозиції щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції шляхом впровадження у виробництво нового виду продукції – вермуту. Практична апробація проведеного маркетингового дослідження була викладена на V Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді», яка проходила в Одеському національному технологічному університеті з 30 по 31 травня 2023 року. Тема доповіді: «Маркетингове дослідження ринку вина в Україні: стан та перспективи розвитку». Робота містить 16 таблиць, 7 рисунків та 40 літературних джерел.
- Документ«Удосконалення маркетингової діяльності в ПрАТ «ОДЕСАВИНПРОМ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Кухар, АльбінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту.
- ДокументФормування маркетингової комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Авксентієв, АндрійУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової комунцкаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення комунікаційної політики на ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення комунікаційної політики ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» рекомендова удосконалити рекламну діяльність.