075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "SWOT- аналіз"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ ""Гормолзавод""(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Черницька, СофіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоритичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту. 2. Маркетингове дослідження ринку молочної продукції. 3. Рекомендації щодо розробки гіпотизи стратегії виведення на ринок нового товару Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції з метою виведення на ринок нового продукту. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження у виробництво і виведення на ринок нових технологій виготовленя безлактозного йогурту на ТОВ «Гормолзавод» з економічним обґрунтуванням маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було підведено підсумок і визначено найбільш ефективні напрямки розвитку, які потім було використано в розробці нового безлактозного йогурту. Робота містить 14 таблиць, 21 рисунок та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП "Вітмарк-Україна"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бушняк, ІринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку соків, нектарів і напоїв (СНН) з метою впровадження нового продукту на СП «Вітмарк-Україна». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження доцільності створення нового продукту сокової продукції на СП «Вітмарк-Україна». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів дослідження ринку сокової продукції з метою впровадження на СП «Вітмарк-Україна» нової сокової продукції. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового товару, а саме жувальних соків. У якості товарної політики обрано стратегію диференціації. Вона являє собою процес розробки ряду істотних модифікацій товару, які роблять його відмінним від товарів-конкурентів. Робота містить 19 таблиць, 15 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Корнієнко, ІнгаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ігристих вин з метою впровадження нового продукту на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту; 2. Маркетингове дослідження ринку ігристого вина України; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового товару. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ігристих вин з метою виведення на ринок нового продукту. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження у виробництво і виведення на ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було підведено підсумок і визначено найбільш ефективні напрямки розвитку, які потім було використано в розробці нового ігристого вина. Робота містить 14 таблиць, 21 рисунок та 40 літературних джерел.