073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Ключові слова "NPV."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнеспланування як інструмент реалізації стратегії підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Постолатій ЯнаАктуальність теми полягає в тому, що сучасні умови господарювання вимагають від керівників і спеціалістів стратегічного мислення та креативного підходу до ведення бізнесу, що базується на власній відповідальності за успішне функціонування та розвиток підприємства. Правильно розроблена і обґрунтована стратегія є флагманом стратегічного розвитку підприємства, що забезпечує високу ефективність його діяльності в довгостроковій перспективі. У першому розділі «Бізнеспланування та його роль в розвитку підприємства» визначено сутність бізнес-планування як інструменту досягнення стратегічних планів підприємства; розглянуто процес формування стратегії на підприємстві. У другому розділу «Діагностика стану стратегічного управління ЗАТ «Одесакондитер» виконано аналіз розвитку кондитерської галузі України, наведено результати аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища ЗАТ «Одесакондитер», проиедено моніторинг стратегічної діяльності ЗАТ «Одесакондитер». У третьому розділі «Впровадження бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії ЗАТ «Одесакондитер» розроблено рекомендації по використанню бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії підприємства ЗАТ «Одесакондитер» та обгрунтувано ефективність запропонованих рекомендацій. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 69 сторінок, 29 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 32 найменування.
- ДокументРозроблення бізнесплану з реалізації продукції на зовнішньому ринку(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Черниш АнастасіяАктуальність теми зумовлена тим, що розроблення бізнес-плану з реалізації продукції на зовнішньому ринку є вкрай актуальною темою в сучасному бізнес-середовищі. Насамперед, глобалізація та зростання міжнародної торгівлі створюють нові можливості для підприємств експортувати свою продукцію на зовнішні ринки. Розширення географії збуту дозволяє компаніям диверсифікувати свої ризики, збільшити обсяги продажів і підвищити свою конкурентоспроможність. У першому розділі «Теоретичні основи бізнес-планування на підприємстві» визначено сутність поняття бізнес-планування; розглянуто роль та значення бізнес-плану в зовнішньоекономічній діяльності підприємства; систематизована методологія розробки бізнес-плану. У другому розділу «Аналіз та дослідження господарської діяльності ЗАТ «Одесакондитер» виконано аналіз ринку кондитерських виробів України, наведено організаційноекономічну характеристику підприємства, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище ЗАТ “Одесакондитер”. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану з реалізації продукції на зовнішньому ринку» розроблено ідею бізнес-плану для реалізації продукції на зовнішньому ринку для ЗАТ “Одесакондитер”, здійснено обґрунтування економічної ефективності запропонованого бізнесплану виходу на зовнішній ринок. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 62 сторінки, 20 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 31 найменування.