073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Ключові слова ""продуктова стратегія, товарна стратегія, асортимент продукції. ""Актуальність теми обумовлена тим, що будь-яке підприємство в сучасних умовах невизначеності має чітко формувати свою продуктову стратегію з метою задоволення потреб якнайбільшої кількості споживачів. У першому розділі «Теоретичні аспекти продуктової стратегії підприємства» визначено теоретичні підходи до формування продуктових стратегій компанії, досліджено особливості формування продуктових стратегій у торговельних підприємств. У другому розділі «Аналіз діяльності та стану фінансових показників ТОВ «Сільпо-Фуд» проаналізовано загальну характеристику підприємства, аналіз результатів діяльності компанії, товарний асортимент підприємства. У третьому розділі «Розробка заходів, щодо удосконалення продуктової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» визначено ключові недоліки продуктової стратегії компанії, розроблено заходи, щодо її поліпшення та наведено очікуваних економічних ефект від цих заходів.""
Виникла помилка при отриманні документа