075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Водовський Микита"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Водовський МикитаАктуальність теми обумовлена тим, що ефективної роботи будь-якого підприємства необхідно постійно працювати над маркетинговою програмою, зокрема стимулювати збут, аби не лише утримувати наявних споживачів, а й залучати нових. Мета кваліфікаційної роботи – розробка заходів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ ""Сільпо-Фуд"" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для сегменту твердих сирів. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та його конкурентів. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут твердих сирів ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту твердих сирів, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослідження.