075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Васильєва Ксенія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Васильєва КсеніяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності продукції на ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності та інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ТОВ «Сільпо-Фуд» були розроблені пропозиції щодо підвищення рівня конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» шляхом впровадження нового виду продукції – подарункових наборів чайних кульок «Пуер». Робота містить 14 таблиць, 24 рисунки та 40 літературних джерел.