075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Автор "Більська Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства на прикладі ФОП Сидоров Дмитро Всеволодович(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Більська ІринаКваліфікаційна робота на тему «Удосконалення маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства на прикладі ФОП Сидоров Дмитро Всеволодович» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 64 сторінки, з них 60 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 4 таблиці, список використаних джерел, який складається із 52 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингових комунікацій у процесі реалізації продовольчих товарів. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність торговельного підприємства ФОП Сидоров Д.В. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика стосовно продажу продовольчих товарів. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є наукові розробки вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем маркетингу, комунікативних технологіях, стратегічного управління; законодавчі та нормативні акти України, роботи фахівців по досліджуваній темі. Практичне значення даної роботи полягає в проведенні комплексного аналізу методів маркетингових комунікацій ФОП Сидоров Д.В. та виявленні напрямків для підвищення ефективності їх використання. Ці розробки дозволять налагодити ефективну модель функціонування ФОП Сидоров Д.В. і забезпечити не лише стабільний розвиток компанії, але й надати ряд переваг перед конкурентами на ринку.