Browsing by Author Павлова, І. О.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Доктор Філософії (PhD) - новий шлях до наукового ступеняПавлова, І. О.; Лівенцова, О. О.
2019Зовнішньоекономічна діяльність України в системі глобальних конкурентних відносин: агропродовольчий вимірПавлов, О. І.; Самофатова, В. А.; Кулаковська, Т. А.; Андрєєва, Н. М.; Дерменжі, Д. Ф.; Дідух, С. М.; Карп, А. О.; Крупіна, С. В.; Лобоцька, Л. Л.; Магденко, С. О.; Мартинюк, О. М.; Мініна, В. О.; Ощепков, О. П.; Павлова, І. О.; Пешков, О. І.; Федорова, Т. С.; Фрум, О. Л.; Яблонська, Н. В.
2018Мультифеноменальність брендингу сільських територій Південного регіонуПавлова, І. О.
2021Місце онлайн етикету в освітньому процесіПавлова, І. О.
2019Основні нормативно-правові аспекти реалізації експерименту з присудження ступеня доктора філософіїЛівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
2020Особливості підготовки здобувачів вищої освіти ступеня «Доктор філософії» в аспірантурі Одеської національної академії харчових технологійЛівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
2021Підготовка здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії як основа формування кадрового потенціалу науково-педагогічних працівників ОНАХТЛівенцова, О. О.; Павлова, І. О.
2019Результати SWOT-аналізу Тарутинського району Одеської області для підвищення регіональної туристської привабливостіМеліх, О. О.; Павлова, І. О.
2019Руралістичні засади брендингу сільських територій Південного регіону УкраїниПавлов, О. І.; Павлова, І. О.
2018Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіонуПавлова, І. О.
2018-10-04Соціально-економічні та психологічні засади брендингу сільських територій Південного регіонуПавлова, І. О.
2018Соціально-економічні та психологічні підвалини брендингу сільських територій Півдня УкраїниПавлова, І. О.