Browsing by Author Голодонюк, О. М.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Викладання методики визначення цільового сегменту, як запорука успішного розвитку підприємницької діяльностіГолодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
2018Досвід виживання виноробних підприємств в кризових умовах на прикладі ПрАТ «Одесавинпром»Голодонюк, О. М.
2020Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції виноробних підприємствШульга, І. В.; Мільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
2017Маркетингові підходи до розробки стратегії виведення на ринок інноваційного продуктуГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2019Методичні підходи до визначення ємності ринку в дипломних роботах бакалаврів і магістрівГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2020Оцінка інноваційного потенціалу підприємстваЛагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2018Перспективні напрями розвитку виноробних підприємств в умовах економічної нестабільностіЛагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2016Роль маркетингової стратегії на прикладі ПрАТ «ОдесаВинПром» в умовах економічної кризи в країніМільчева, В. В.; Голодонюк, О. М.
2021Роль самостійної роботи студентів в становленні професійного фахівцяГолодонюк, О. М.; Леонова, Л. Є.; Мільчева, В. В.
2021Сегментування аудиторії за методиками 5W та KhamatrixГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2018Стратегічне маркетингове планування діяльності виноробного підприємства як запорука його успішного розвиткуГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2018Стратегія диверсифікації виноробного виробництва з метою створення інноваційного продукту зі вторинної сировиниГолодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2019Теоретичні аспекти інноваційного процесу і інноваціїЛагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.
2019Інноваційна діяльність виноробних підприємств україни, як запорука успішного розвиткуЛагодієнко, В. В.; Голодонюк, О. М.; Мільчева, В. В.