Навчальна література (Educational literature)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчальна література (Educational literature) за Ключові слова "email-маркетинг"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОснови інтернет-маркетингу. Частина 1(ОЛДІ-ПЛЮС, 2018) Кордзая, Н. Р.Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter, основи ведення e-mail маркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.