D5 (075) - Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075) - Маркетинг за Ключові слова "види маркетингових стратегій"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУправління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Стоянова, ОленаМагістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 91 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 25 таблиць та 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 42 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає у управлінні маркетингової діяльності для ТОВ «Ред Булл Україна». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з управлінням маркетингової діяльності компанії-виробника енергетичних напоїв. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти управління маркетингової компанії-виробника енергетичних напоїв - реклами для ТОВ «Ред Булл Україна». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетингової діяльності ТОВ «Ред Булл Україна». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії управління маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Ред Булл Україна». Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
- ДокументФормування маркетингової стратегії АН «Промінада»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Новікова, ОринаМагістерська робота на тему «Формування маркетингової стратегії АН «Промінада» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 95 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 31 таблицю та 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії для АН «Промінада». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з формуванням маркетингової стратегії агентства нерухомості. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування маркетингової стратегії агентства нерухомості - реклами для АН «Промінада». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії АН «Промінада». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії АН «Промінада», програми рекламної діяльності агентства та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.