Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kusnierz, J."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Study and formulation of the organizational recommendations: how to reduce the cost of customer service in the taxi companies?
    (2018) Gniady, M.; Kowalczyk, J.; Kusnierz, J.; Lichwala, A.; Mikolajczyk, M.
    We studyed conditions of customer service in the taxi Companies. It was studyed the conditions of customer service of many taxi Companies. These taxi Companies were from four voivodeships in Poland: - Małopolskie, - Podkarpackie, - Śląskie, - Świętokrzyskie. In our study we used well-documented and powerful methods of analysis. Our results showed that it was different prices and conditions of customer service in different voivodeships. The most intense competition among taxi service means population – in Końskie city (Świętokrzyskie Voivodeship). The weakest competition among taxi service means population – in Cracow city (Małopolskie Voivodeship). A comparison of the operating conditions of taxi companies showed how to reduce travel costs. And our study helped to formulate some organizational recommendations.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок