Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Gangan Iulian"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    The development of ecological marketing as a strategic option of the enterprise
    (ОНТУ, 2023) Gangan Iulian
    Ecological marketing, also known as green marketing or sustainable marketing, is a strategic option that many companies adopt to adapt to the ever- changing market demands and to help protect the environment. This approach is based on the promotion and marketing of products and services that have a low impact on the environment and consumers or that support current ecological guidelines.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок