Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Яцків, Вікторія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Організація та планування маркетингової діяльності ТОВ «НОВОПЛАСТ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Яцків, Вікторія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності підприємства ТОВ Новопласт, обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності ТОВ «Новопласт» щодо підвищення ефективності його роботи. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес маркетингової діяльності ТОВ «Новопласт». Предметом кваліфікаційної роботи є стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності ТОВ «Новопласт». Для проведення аналізу маркетингової діяльності підприємства ТОВ Новопласт були використані метод PEST-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 78 сторінок, з них 55 сторінки основного тексту. Робота містить 19 рисунків, 24 таблиць, список використаних джерел складається з 54 джерел.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок