Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Юрій Іван "

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції.
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Юрій Іван
    АНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота присвячена аналізу функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції. Аналіз функціонування та вдосконалення заходів стимулювання збуту є дуже актуальною в сучасному бізнес-середовищі. Збут є ключовою складовою успішної комерційної діяльності будь-якої компанії. Ефективні заходи стимулювання збуту допомагають підвищити обсяги продажів, залучити нових клієнтів та зберегти вже існуючу клієнтську базу. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, а також списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних положень і методичних рекомендацій щодо вдосконалення заходів стимулювання збуту на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса). Об’єктом дослідження є компанія ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ "Сільпо-Фуд" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію; матриця McKinsey/GE; SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для снекової продукції. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та найближчого конкурента. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут снекової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту снекової продукції, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослі-дження. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, засоби стимулювання збуту, заходи мерчандайзингу, реклама.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок