Перегляд за Автор "Шукайло Вікторія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Шукайло ВікторіяАНОТАЦІЯ Тема кваліфікаційної роботи: «Маркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції». Спеціальність: 075 «Маркетинг». Освітньо-професійна програма: Маркетинг. Випускник за СВО «Бакалавр»: Шукайло Вікторія Олегівна . Керівники: к.е.н., доц. Голубьонкова Олена Олександрівна, к.е.н., ст. викл. Євтушок Ольга Василівна. Актуальність теми обумовлена тим, що ефективна маркетингова політика на підприємстві допомогає у стабільному функціонуванні на ринку. Мета кваліфікаційної роботи – розробка маркетингової комунікаційної політики для ефективної роботи підприємства. До завдань роботи, що виконувались для досягнення поставленої мети, відносяться: визначити сутність та роль маркетингової комунікаційної політики в діяльності підприємства; охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства; надати загальну характеристику підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику підприємства та конкурентів; розробити проект заходів щодо реалізації маркетингової комунікаційної політики; обгрунтувати ефективність реалізації комунікаційної політики.