Перегляд за Автор "Штацький, В. Т."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль і актуальність ділових переговорів в системі маркетингових комунікацій(2018) Голубьонкова, О. О.; Штацький, В. Т.Знання концептуальних основ і володіння навичками ділового спілкування, обізнаність про правила ведення переговорів та етикет багаторазово підвищує коефіцієнт корисної дії в спілкуванні з клієнтами, допомагає досягти важливих цілей і домогтися успіху. Для найбільш ефективного впливу на цільову аудиторію або партнерів під час ділових переговорів компанія повинна оглядати проблему можливих контактів як невід'ємний аспект своєї маркетингової програми або PR-стратегії.