Перегляд за Автор "Шпота, Л.І."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі шляхи подалання мовного бар’єру на заняттях з математики у студентів-іноземців на етапі довузівської підготовки(2014) Шпота, Л.І.Багатолітній досвід викладання математики на підготовчому факультеті для слухачів-іноземців показує,що рівень знань з математики, як правило, не відповідає вимогам, які пред’являются у вишах України, при цьому відсутність знання мови ускладнюють ситуацію.
- ДокументПозитивні моменти та недоліки дистанційної освіти(2014) Кузаконь, В.М.; Шпота, Л.І.Дослідження медиків,педагогів та психологів свідчать про те, що якість засвоювання інформації, рівень оволодіння студентами знаннями та вміннями суттєво залежить від їх особистої активності, яка відзначається мотивацією. Актуальними стають задачі, які активували самостійну пізнавальну діяльність студентів, оволодіння ними системою математичних знань, стимулювали інтерес до предмету, формували математичну культуру.
- Документ
- ДокументРоль математичної освіти у формуванні наукової компетенції інженерів(2015) Кирилов, В.Х.; Кузаконь, В.М.; Шпота, Л.І.Реформування національної системи освіти, інтеграція України у міжнародний освітній простір вимагають суттєвого підвищення якості підготовки сучасного спеціаліста. Сьогодні випускники вищого навчального закладу повинні мати не тільки фундаментальні знання базового рівня, але бути здатними критично мислити, орієнтуватися в інформаційному просторі і ефективно працювати за спеціальністю на рівні світових стандартів.
- ДокументСистема комп'ютерної математики в курсі вищої математики(2013) Кирилов, В.Х.; Кузаконь, В.М.; Шпота, Л.І.Для сучасного інформаційного суспільства комп'ютерні технології знаходять все більше застосування в різних галузях людської діяльності. Особливо актуальним сьогодні є розвиток інформаційних технологій в галузі освіти взагалі, і навчання зокрема.