Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Шпитко, Валентина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розвиток комплексу маркетингових digital комунікацій для ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Шпитко, Валентина
    Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту. Робота містить 37 рисунків, 6 таблиць, список використаних джерел, який складається із 72 найменувань. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій удосконалення інструментарію didgital маркетингу на підприємстві «ЕКОФАКТОР ХАБ» та покращення ефективності їх використання. Об’єкт дослідження – процеси забезпечення ефективності комплексу маркетингових digital комунікацій підприємства на основі соціальних мереж в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового управління маркетинговою didgital комунікаційною діяльністю підприємств з використанням соціальних мереж. Методи дослідження − загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, що забезпечило розв’язання поставлених завдань Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці комплексу маркетингових digital комунікацій та розробленому плану реалізації маркетингових заходів для розвитку підприємства в соцмережах. Практична значущість роботи полягає в тому, що всі надані рекомендації розвитку комплексу маркетингових digital комунікацій адаптовані під сучасні обставини та умови просування бізнесу онлайн.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок