Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Шевякова Галина"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингової digital-стратегії для КНП «ЦПМСД №4» ОМР
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Шевякова Галина
    У кваліфікаційній роботі розглянуті формування маркетингової digital-стратегії організації у сфері охорони здоров’я. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування digital-стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності КНП «ЦПМСД №4» ОМР; 3. Удосконалення digital-стратегії КНП «ЦПМСД №4» ОМР. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової digital-стратегії для КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №4» ОМР. Об`єктом дослідження є медичні послуги, що надаються підприємством КНП «ЦПМСД №4» ОМР. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів розробки маркетингової digital-стратегії КНП «ЦПМСД №4» ОМР на ринку медичних послуг. Використання належних стратегій для цифрової комунікації стає ключовим аспектом для будь-якого виду підприємства, включаючи й організації у сфері охорони здоров'я.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок