Перегляд за Автор "Шевчук Р. П."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз сучасних архітектур GPU(2023) Завальнюк Є. К.; Романюк О. Н.; Снігур А. В.; Шевчук Р. П.У роботі проаналізовано особливості та характеристики сучасних архітектур графічних процесорів. Важливою вимогою до систем комп‘ютерної графіки є швидке формування тривимірних зображень. Для ефективного рендерингу тривимірних сцен використовуються графічні процесори GPU (Graphics Processing Unit). Швидкий рендеринг забезпечується за рахунок значного рівня паралелізму GPU. Технічні можливості графічного процесора залежать від використаної при його розробці архітектури. Мета роботи – здійснити аналіз основних архітектур графічних процесорів. Розглянуто архітектури Ada Lovelace, RDNA 3.0, Intel Gen12.
- ДокументКомп’ютерна програма для тренування в операторів безпілотних літальних апаратів звукової ідентифікації об’єктів(2023) Романюк О. Н.; Захарчук М. Д.; Кулешов В. В.; Шевчук Р. П.; Романюк О. В.Сучасною практикою є використання безпілотних літальних апаратів (БПЛА) у різних сферах діяльності, включаючи військову, сільськогосподарську, журналістську, природоохоронну, освітню та інші. БПЛА – це пристрій, який може здійснювати польоти без пілота на його борту. Більшість сучасних технічних систем керування БПЛА мають орієнтацію на людину, що робить професійних операторів керування БПЛА ключовим елементом управління цими системами. Тому успішність використання БПЛА залежить не лише від технічних засобів, але й від підготовки та тренування операторів керування БПЛА та їх професійного добору, а також від розробки програм підготовки.
- ДокументОсобливості розробки тривимірних ігор(2023) Завальнюк Є. К.; Романюк О. Н.; Шевчук Р. П.У роботі проаналізовано застосування методів і моделей тривимірної комп’ютерної графіки для розробки комп’ютерних ігор. Однією із галузей застосування алгоритмів тривимірної комп’ютерної графіки є ігрова індустрія. Тривимірні комп’ютерні ігри побудовані на взаємодії користувача із серією візуалізованих у реальному часі кадрів (сцен). Основні етапи [1] розробки ігрової сцени визначаються етапами графічного конвеєра [2, 3]: формування полігональних моделей поверхонь об’єктів, накладання на об’єкти текстур, шейдинг поверхонь, фінальне опрацювання сцени.
- ДокументПрограмне забезпечення для забезпечення безпеки резервного архівування даних у хмарних системах(2023) Шевчук Р. П.; Чоповенко О. І.У роботі проведено аналіз існуючих хмарних систем резервного копіювання даних та запропоновано програмне забезпечення для забезпечення безпеки резервного архівування даних. Архітектура розробленого програмного забезпечення складається з шести основних модулів, які забезпечують безперебійну роботу системи резервного копіювання та мінімізують ризики викрадення архівних даних за рахунок покращення контролю доступу до них. Вступ. Резервне архівування даних є важливою складовою забезпечення безпеки даних, та незамінним інструментом для забезпечення їх відновлення у випадку втрати [1]. Однак, при зберіганні даних в хмарі, існують додаткові ризики безпеки, такі як втрата даних внаслідок відмови обладнання, неправильної конфігурації, несанкціонованих доступ до даних, а також кібератаки [2,3]. Одним із підходів для зменшення цих ризиків є використання надійного програмного забезпечення для резервного архівування даних. Метою даної роботи є розробка програмного забезпечення для забезпечення безпеки резервного архівування даних у хмарних системах, яке дозволить мінімізують ризики викрадення архівних даних.