Перегляд за Автор "Шевченко, Г.А."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВпровадження інновацій в систему вищої освіти(2013) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.
- ДокументЛекція як неімітаційна форма організації навчання з використанням активних методів навчання(2015) Шевченко, Г.А.Суть активних методів навчання, спрямованих на формування вмінь і навичок майбутніх фахівців, полягає у забезпеченні виконання студентами завдань у процесі рішення яких вони самостійно набувають вміння і навички.
- ДокументМетодика викладання філософії в сучасній вищій школі(2014) Шевченко, Г.А.У практиці викладання філософії можна нерідко зіткнутися з тією обставиною, що вивчення студентами цієї науки здійснюється не творчо, що не сприяє формуванню у них навичок та інтересу до самостійного аналітичного мислення. Очевидно, причину цього треба шукати не стільки у студенті, скільки в методах викладання.
- ДокументМетодологія релігієзнавства(2013) Шевченко, Г.А.
- ДокументМодель сучасного викладача ВИШУ в Україні(2016) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.; Зюганов, А.П.Саме викладач є ключовою фігурою в модернізації сучасної освіти в Україні. Тому необхідною ланкою дієво-компетентнісного підходу є уявлення про модель професійного викладача вишу як ідеальної мети.
- ДокументСуть та форми проведення сучасного семінарського заняття з філософії(2015) Мельник, Ю.М.; Шевченко, Г.А.; Зюганов, А.П.У сучасному вищому навчальному закладі зростає інтерес до інноваційної, мотивуючої студента, методики проведення семінарського заняття, яке повинно виконувати наступні функції: навчальну, розвиваючу, виховну, діагностично-корекційну і контролюючу та бути орієнтовним на розвиток пізнавальних можливостей та творчих потенцій студентів.
- ДокументСуть і зміст поняття методики викладання(2016) Мельник, Ю.М.; Шевченко, Г.А.; Зюганов, А.П.Методика як вчення про методи навчання та виховання є частиною загальної теорії освіти і навчання – дидактики, що розробляє весь комплекс питань змісту, методів та форм навчання. Остання ж виступає в якості органічної складової частини педагогіки, має своїм предметом освіту, навчання і виховання людей.
- ДокументСуть і специфіка теорії навчання у ВНЗ(2015) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.; Зюганов, А.П.Процес навчання – це цілеспрямований, соціально обумовлений та педагогічно організований процес розвитку особистості студентів, який відбувається на основі оволодіння систематизованими науковими знаннями та способами діяльності.
- ДокументТеоретичні засади методики викладання культурології(2016) Шевченко, Г.А.; Зюганов, А.П.Методологічною основою всієї структури культурології є цілісне концептуальне бачення всього курсу культурології, що спирається на конкретне поняття культури як специфічно людського способу існування. Важливо спочатку мати перед уявним поглядом конкретне розуміння сутності культури, її структури, призначення та функцій, закономірностей виникнення та розвитку, періодизації та типології основних етапів становлення, що утворюють культурно-історичний процес.