Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Швець, Віталій"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Формування комунікативної політики ФОП Швець В.В.
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Швець, Віталій
    Актуальність теми обумовлено тим, що досвід успішних західних та вітчизняних підприємств в умовах загострення конкуренції свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити форму, контент, канали, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - проаналізувати та узагальнити підходи до визначення поняття «маркетингова комунікаційна політика»; - визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики; - проаналізувати організаційно-економічну діяльність ФОП Швець В.В.; - дослідити маркетингову комунікаційну політику ФОП Швець В.В.; - визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ФОП Швець В.В. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Швець В.В.. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок