Перегляд за Автор "Чирка, В. В."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні методи підвищення ефективності маркетингової діяльності(2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.Сьогодні відбувається досить активне впровадження маркетингової діяльності у закладах вищої освіти. Все більша кількість керівників закладів вищої освіти розуміють, що провідна роль у можливому зростанні кількості студентів буде залежати від правильно обраної маркетингової політики і стратегії ведення конкурентної боротьби.
- ДокументДослідження позиціонування торговельних марок кави на вітчизняному ринку(2020) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.При позиціонуванні кавові бренди використовують більшість аспектів споживчої цінності кави як продукту: бадьорливий, смачний напій, вироблений для певних груп споживачів або для певних ситуацій. Незайнятим залишається позиціонування кави як екологічного продукту, продукту. що має позитивний вплив на здоров’я людини при вживанні в певних обсягах.
- ДокументОсобливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.В даній роботі розглядаються особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості.
- ДокументПрофорієнтаційна робота: актуальні методики(2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.
- ДокументТенденції розвитку ринку послуг вищої освіти в України(2019) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.Для ефективного управління закладом вищої освіти необхідно знати стан ринку та його тенденції. Розглянуто стан попиту на послуги вищої освіти та заходи, які дозволить закладам вищої освіти підвищити якість освітніх послуг.