Перегляд за Автор "Чирка, В. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАктуальні методи підвищення ефективності маркетингової діяльності(2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.Сьогодні відбувається досить активне впровадження маркетингової діяльності у закладах вищої освіти. Все більша кількість керівників закладів вищої освіти розуміють, що провідна роль у можливому зростанні кількості студентів буде залежати від правильно обраної маркетингової політики і стратегії ведення конкурентної боротьби.
- ДокументОсобливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості(2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.В даній роботі розглядаються особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості.