Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Чирка, В. В."

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Актуальні методи підвищення ефективності маркетингової діяльності
    (2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.
    Сьогодні відбувається досить активне впровадження маркетингової діяльності у закладах вищої освіти. Все більша кількість керівників закладів вищої освіти розуміють, що провідна роль у можливому зростанні кількості студентів буде залежати від правильно обраної маркетингової політики і стратегії ведення конкурентної боротьби.
  • Документ
    Дослідження позиціонування торговельних марок кави на вітчизняному ринку
    (2020) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.
    При позиціонуванні кавові бренди використовують більшість аспектів споживчої цінності кави як продукту: бадьорливий, смачний напій, вироблений для певних груп споживачів або для певних ситуацій. Незайнятим залишається позиціонування кави як екологічного продукту, продукту. що має позитивний вплив на здоров’я людини при вживанні в певних обсягах.
  • Документ
    Особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості
    (2019) Голубьонкова, О. О.; Брайко, М. Г.; Чирка, В. В.
    В даній роботі розглядаються особливості стратегії диференціації для підприємств харчової та переробної промисловості.
  • Документ
    Профорієнтаційна робота: актуальні методики
    (2018) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.
  • Документ
    Тенденції розвитку ринку послуг вищої освіти в України
    (2019) Голубьонкова, О. О.; Чирка, В. В.
    Для ефективного управління закладом вищої освіти необхідно знати стан ринку та його тенденції. Розглянуто стан попиту на послуги вищої освіти та заходи, які дозволить закладам вищої освіти підвищити якість освітніх послуг.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок