Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Чабан Даніїл Юрійович"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка системи кондиціювання і вентиляції для торговорозважального центру Сity Center, площею 9400 м. кв., Одеса.
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Енергетичних систем, 2024) Чабан Даніїл Юрійович
    У якості об’єкту завдання було вибрано розробку системи кондиціювання і вентиляції для торгово-розважального центру Сity Center, площею 9 400 м. кв., Одеса. Торгово-розважальний комплекс - це універсальний магазин або складський комплекс, який зазвичай включає в себе об'єкти побутового обслуговування, громадського харчування та розваг. Сучасний торговий центр може являти собою великий торговорозважальний комплекс – багатоповерхова будівля в стилі Гайтек, в якому, крім магазинів, також є кав'ярня, бар, казино і кінотеатр. Як правило, комплекс обладнаний ескалаторами, є безкоштовна парковка для особистого автотранспорту клієнтів і розташований поруч зі станціями метро і зупинками громадського транспорту. Такий торгово-розважальний комплекс може стати прикладом зосередження сучасної масової культури. Торгові центри ICSC українська дослідницька група також поділяється на традиційні та професійні. Крім того, товарні, в залежності від площі, бувають дуже великими (понад 8 млн м 2 ), просто великими (4 млн〜8 млн м 2 ), середніми (2млн〜4млн м 2 ) і маленькими (5-2 млн м 2 ). А для дрібних є ще 2 підкатегорії: комплекси, в яких переважають Товари повсякденного попиту, і комплекси, в яких є альтернативні товари. Перша - це торговий центр в житловому районі, де є якірні супермаркети/гіпермаркети - виручалочки, магазини побутової техніки, зоотоварів і т.д. а інші – без великих якірних орендарів, найчастіше мають магазини одягу, взуття та дитячих товарів, розташовані в центральній частині міста. Сучасний торгово-розважальний центр являє собою комплекс різноманітних зон відпочинку, торгових зон і допоміжних приміщень. Проект торгово-розважального центру включає в себе в середньому 70% торгових площ. Решта 30% будуть відведені під розважальну зону

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок