Перегляд за Автор "Федосова, К. С."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМоніторінг гастрономічного бренду Одеси(2020) Харенко, Д. О.; Федосова, К. С.В даному дослідженні розроблено підходи до визначення специфіки формування гастрономічних брендів різних типів територій, а саме мультикультурних міст на прикладі міста Одеса (Україна). Визнаючи важливість туристського гастрономічного бренду, автори зробили спробу розробити пропозиції щодо посилення туристичної атрактивності Одеси як приклад мультикультурного міста, великого культурного центру, який володіє багатою історією та традиціями.
- ДокументСучасні інформаційні технології у готельному і ресторанному бізнесі(2010) Федосова, К. С.; Тележенко, Л. М.У монографії розглянуті актуальні питання впровадження сучасних інформаційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного профілю. Розглянуті особливості автоматизації готелів і ресторанів, проаналізовані наявні в даний час системи автоматизації і бронювання. Книга призначена для фахівців, що працюють в області готельного і ресторанного бізнесу, управляючих готелями і ресторанами, власників цих закладів. Вона може бути корисна аспірантам і студентам, що спеціалізуються в області туризму, готельного і ресторанного бізнесу.
- ДокументУправління репутацією ресторану on-line(2017) Федосова, К. С.; Сорокіна, Н. С.Управління репутацією – це методика виявлення факторів, що впливають на репутацію бізнесу або приватної особи. Спочатку термін стосувався сфери зв'язків з громадськістю, але з розвитком комп'ютерних технологій, інтернет і соціальних медіа зробив його в більшості випадків залежним від результатів пошукової видачі та сайті в з відгуками користувачів.