Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Узун, Вікторія"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.)
    (ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Узун, Вікторія
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як метод експертних оцінок, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності, анкетування. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища магазину «Єдельвейс» дійшли висновку, що із всіх шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності найдоцільнішим буде активізація рекламної діяльності, впровадження заходів щодо стимулювання збуту слабоалкогольних напоїв з метою збільшення обсягів реалізації товару. Адже саме цей показник отримав найменшу оцінку серед експертів та поступається за цим параметром серед конкурентів. Робота містить 21 таблиць, 19 рисунків та 42 літературних джерела

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок